eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - rzeczywiście kultura wysoka :/Alior - rzeczywiście kultura wysoka :/
  • From: pI <u...@1...pl>
    Subject: Alior - rzeczywiście kultura wysoka :/
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Wed, 5 Oct 2011 11:38:28 +0200
    Message-ID: <15kr6mfby3as2$.dlg@atpa.org>
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    X-Trace: news.home.net.pl 1317807893 212.85.112.42 (5 Oct 2011 11:44:53 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 52
    X-Authenticated-User: pi.termoperfekt
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:559762
    [ ukryj nagłówki ]



    Skuszony wisienkami za założenie konta w Aliorze wypełniłem wniosek
    online, zleciłem przelew z innego banku i tak jak obiecali, tak
    następnego dnia roboczego otrzymałem maila z regulaminami i umową, oraz
    SMSa na telefon, że konto założone.

    Jak dotąd ok.

    Skoro już miałem nr klienta CIF z umowy postanowiłem się zalogować, aby
    zamówić kartę konieczną do spełnienia warunków promocji. W mailu
    objaśnienie, że przy pierwszym logowaniu po wpisaniu CIFu dostanę SMSem
    hasło startowe. Wpisuję i zamiast hasła SMSem, które jak mniemam
    powinienem wpisać w jakieś pole na stronie, od razu komunikat o tym, że
    aby otrzymać hasło startowe trzeba skontaktować się z infolinią. Dziwne
    skoro sami w mailu piszą, że powinno to wyglądać inaczej. Ale myślę po
    23, może jakieś nocne operacje trwają, spróbuję jutro.

    Jutro czyli dziś rano komunikat taki sam. Nie pozostało nic innego jak
    skontaktować się z infolinią. Tam podaję CIF, wyjaśniam konsultantce o
    co chodzi, ta po wypytaniu mnie o: imię, nazwisko, adres, datę
    urodzenia, nazwisko panieńskie matki, nr telefonu, ilość posiadanych
    rorów i ich walutę... stwierdza, że wynik autoryzacji w systemie jest
    negatywny i nawet nie jest w stanie powiedzieć, gdzie się niby pomyliłem
    - oczywiście wyjaśnienia, że wiem jak się nazywam i gdzie mieszkam nie
    dają efektu. Pani poleca sprawdzić co mam w umowie i zadzwonić jeszcze
    raz.

    Sprawdzam, nie ma tam wszystkich danych, o które pytają, ale te które są
    zgadzają się z rzeczywistością. Dzwonię drugi raz, system znów stwierdza
    że to chyba jednak nie ja, pani jednak zdradza, że być może cała
    sytuacja z logowaniem wynika z tego, że podałem zły numer we wniosku,
    argument o tym, że chyba jednak dobry skoro przyszedł mi na niego sms z
    informacją o założeniu konta jednak nie przekonuje pani i poleca
    skontaktować się z oddziałem.

    Podsumowując: co z tego, że konto można wygodnie założyć niby przez sieć
    i zweryfikować dane przelewem z innego banku, jak mimo wszelkiej
    staranności z mojej strony coś spierdzielą i każą bujać się do oddziału.

    Po drugie nie wyobrażam sobie jak "system" może nie przyjmować
    prawdziwych danych skoro takie zostały podane na wniosku i w jaki sposób
    jest to weryfikowane - porównują to co mówię z tym co widzą na ekranie,
    czy wpisują to co usłyszą i wtedy następuje magiczna weryfikacja, co
    było by z leksza bez sensu skoro nikt nie prosił o przeliterowanie
    czegokolwiek, a nazwisko i adres nie są najłatwiejsze.

    Generalnie kicha i jeśli uda się wyprostować sytuację i dadzą tą
    obiecaną 100, to konto do likwidacji. Jak nie to też ;)

    --
    pI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.10.11 12:13 Waldek
  • 06.10.11 10:14 pI

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1