  • 1. Data: 2009-03-05 21:00:34
    Temat: Alior sponsorowany szum?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-03-05 21:04:21
    Temat: Re: Alior sponsorowany szum?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

    Tak.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-05 21:06:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 22:00, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
    > Czy ta ilo w tk w na grupie jest sponsorowana?
    >
    > --
    > Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Tyle razy się na tym banczydle przejechałem, że z pewnością nie przeze
    mnie..;-)

  • 4. Data: 2009-03-05 21:12:24
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    wiadomości news:gopem0$p94$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

    Tak, ja dostaję za to niewielkie wynagrodzenie. Alior to wspaniały bank.

    marekz

  • 5. Data: 2009-03-05 21:45:35
    Od: k...@o...pl

    wrote:
    > Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?
    Mi dali stówę, podejrzewam, że właśnie po to?

  • 6. Data: 2009-03-05 21:53:32
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    Wyższa Kultura Bankowości, nie wiedziałeś? Wszyscy tu jesteśmy na prowizji.
    (Szczególnie dużo nam leci, kiedy czytasz grupę i równocześnie wchodzisz
    przeglądarką na stronę Aliora.)

    k.

  • 7. Data: 2009-03-05 22:01:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

    Tak, ja dostaję 16 groszy dziennie, pod warunkiem, że napiszę jednego posta.
    ;-)

    zyga

  • 8. Data: 2009-03-05 22:11:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >Mi dali stówę, podejrzewam, że właśnie po to?

    Otworzyles dwa "zarabiajace"? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-03-05 22:23:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak, ja dostaję 16 groszy dziennie, pod warunkiem, że napiszę jednego
    > posta.
    > ;-)
    >
    > zyga

    klikajcie, klikajcie jak w banku widzą, że klikacie, piszecie i
    komentujecie to sobie kabze nabijam ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-03-05 22:26:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Mar 2009 22:00:34 +0100
    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:

    > Czy ta ilość wątków na grupie jest sponsorowana?

    To polski bank a tutaj sami patrioci a miejscami nawet nacjonaliści ;)

    Xenocide