  • 1. Data: 2009-03-05 20:18:49
    Temat: serwis internetowy KREDYT BANKU - masakra
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    witam

    rachunek w kredyt banku mam od dawna i korzystam z internetu ale od pewnego
    czasu bliżej przyjrzałem się jego funkcjom a raczej ich braku.

    1) otóz cała strona jest b. męcząca mało intuicyjna - cięzko cokolwiek
    znaleźć

    2) mam potrzebę wydrukowania potwierdzenia wykonania przelewu z dn ia
    29.10.2008 r. - niestety NIE DA SIĘ - co to za bank

    3) przechowuje historię transakcji tylko pół roku wstecz - masakra

    jakie macie zdanie w tym temacie

  • 2. Data: 2009-03-05 20:22:01
    Temat: Re: serwis internetowy KREDYT BANKU - masakra
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 21:18, "Anna R." <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > 29.10.2008 r. - niestety NIE DA SIĘ - co to za bank
    >
    > 3) przechowuje historię transakcji tylko pół roku wstecz - masakra

    Zmień bank, po co się męczyć...No, chyba,że lubisz..;-)

  • 3. Data: 2009-03-05 20:48:14
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Zmień bank, po co się męczyć...No, chyba,że lubisz..;-)

    Dokładnie, ja z KB pożegnałem się w grudniu. Na pytanie o powody
    odpowiedziałem że bezprawnie pobierają belkowe w przypadku odsetek na kwotę
    ponizej 2.49, czym spowodowałem konsternację u kierowniczki oddziału
    (Słupsk). To jeszcze bardziej utwierdziło nmie w przekonaniu że była to
    słuszna decyzja.

    KB bye bye... ;-)
    --
    AS

  • 4. Data: 2009-03-05 20:53:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 3) przechowuje historię transakcji tylko pół roku wstecz - masakra

    Jesli to prawda, to jest to jakiś obłęd. Ja bym z takiego banku zmykał.
    Akurat dziś miałem potrzebę sięgnąć do przelewów z roku 2006, masakra gdybym
    tego nie miał.

    marekz

  • 5. Data: 2009-03-05 20:57:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 21:53, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Akurat dziś miałem potrzebę sięgnąć do przelewów z roku 2006, masakra gdybym

    Dokładnie, kilka dni temu grzebałem w transakcjach ze stycznia 2003.
    Dzięki pogardzanemu tu i ówdzie mBankowi było to możliwe.

  • 6. Data: 2009-03-05 21:01:01
    Od: Gniewko <s...@s...pl>

    W dniu 2009-03-05 21:48, *Adam Sito* napisał(a) co następuje:

    > Dokładnie, ja z KB pożegnałem się w grudniu. Na pytanie o powody
    > odpowiedziałem że bezprawnie pobierają belkowe w przypadku odsetek na kwotę
    > ponizej 2.49,

    A na jakiej lokacie w Kredyt Banku udało Ci się osiągnąć odsetki poniżej
    2,49 PLN ? Tak z ciekawości pytam bo wydaje mi się że ich lokaty są od 1.000
    wzwyż. Chyba że piszesz o ROR :-)

    --
    *Gniewomir*
    Inside my heart is breaking My make-up may be flaking But my smile still

  • 7. Data: 2009-03-05 21:11:37
    Od: Gniewko <s...@s...pl>

    W dniu 2009-03-05 21:18, *Anna R.* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > czasu bliżej przyjrzałem się jego funkcjom a raczej ich braku.
    > 1) otóz cała strona jest b. męcząca mało intuicyjna - cięzko cokolwiek

    Rachunek w KB mam od 1999 r. Z KB 24 korzystam od 5 lat. Nigdy nie miałem
    problemu żeby "cokolwiek" znaleźć, trzeba tylko wiedzieć co to jest to
    "cokolwiek"

    > 2) mam potrzebę wydrukowania potwierdzenia wykonania przelewu z dn ia
    > 29.10.2008 r. - niestety NIE DA SIĘ - co to za bank

    Jeśli przelew był wykonany w ostatnich 6 miesiącach to nie ma takiej opcji
    żeby nie wydrukowało się potwierdzenie. Nigdy nie miałem z tym problemu.

    > 3) przechowuje historię transakcji tylko pół roku wstecz - masakra

    Tu niestety muszę się zgodzić. Pół roku to zdecydowanie za mało. Ja jednak
    radzę sobie w ten sposób że przechowuje wyciągi z konta nawet 5 lat a w
    komputerze mam backup wykonanych operacji w formie elektronicznej.

    > jakie macie zdanie w tym temacie

    W porównaniu z konkurencją KB24 umieszczam w połowie stawki. Są lepsze
    serwisy ale i dużo gorsze też.

    --
    *Gniewomir*
    Ja byłem zwierzę. Ona święta. Ale szeptała: - Lubię zwierzęta!

  • 8. Data: 2009-03-05 23:38:39
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Pól roku to do dupy, ale - w takiej Państwowej Kasie Oszczywania to losowo przychodzi
    Zmiana_Systemu i nagle bez uprzedzenia cała Twoja historia wstecz poszła się j...ć
    jak bankier K.Marcinkiewicz z laską.

    A i tak najgorsze jest to, że dostep on-line do wszystkich rachunków nawet w
    najlepszym systemie w jakimkolwiek banku znika... po wypowiedzeniu umowy ;-))
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-03-05 23:38:42
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Trzeba było wczesniej pisać, bo podobne do Twojego ;-)
    Najbardziej wkurzająca jest historia, zawsze masz w niej nadaną przez siebie samą
    słownomuzyczną nazwę Twojego własnego rachunku (jakbys to potrzebowałą do
    czegokolwiek w historii), a nie ma numeru rachunku strony przeciwnej, co za idiota to
    projektował ;-//

    Ale przelew wykonany to da się wydrukować lub przez pdf puścić, zadzwoń na infolinię
    (infolinię mają ok 7/24).
    Natomiast chyba nie ma mozliwości wykonania indywidualnego wydruku potwierdzenia
    przelewu przychodzacego.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-03-06 08:39:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 21:18:49 +0100, Anna R. napisał(a):

    > jakie macie zdanie w tym temacie

    Generalnie potwierdzam. Niestety musze korzystać z usług tego banku i krew
    mnie zalewa. Najgorsza w tym wszystkim jest Java która jest niezbędna do
    samego zalogowania, a są też przecież i gorsze kwiatki, jak np. captcha
    jako dodatkowe "zabezpieczenie" (przed czym? tego juz na infolinii nie
    powiedzieli) przy podawaniu tokena! Totalny bezsens.

    --
    best regards,
    scream