  • 11. Data: 2008-12-29 21:22:01
    Temat: Re: Alior stawia wino ;-)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 08:50:35 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ja myślę, że to będzie jakieś dobre, włoskie wino ;-) z Toskanii na ten
    > przykład. Oby nie wytrawne.

    Czylijskie. O takie:
    http://dolinawin.pl/index.php?products=product&prod_
    id=491
    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-12-30 00:45:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Czylijskie. O takie:
    > http://dolinawin.pl/index.php?products=product&prod_
    id=491

    Nie piłem takiego, ale wydaje się na czuja potencjalnie nienajgorsze, a nie
    klasy Aquarius.

    marekz

  • 13. Data: 2008-12-30 00:47:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > Czylijskie. O takie:
    > http://dolinawin.pl/index.php?products=product&prod_
    id=491

    Nie no ... dałeś się zbyć byle sikaczem ;)
    6008

  • 14. Data: 2008-12-30 07:10:39
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Czylijskie. O takie:
    > http://dolinawin.pl/index.php?products=product&prod_
    id=491

    Nie wysilili się specjalnie za całe korowody, jaki z nimi miałeś. Prezent
    wartości ok.50zł przy wyrobieniu KK to w zasadzie dziś standard.

  • 15. Data: 2008-12-30 08:01:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 30 Dec 2008 01:47:20 +0100, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    id=491

    > Nie no ... dałeś się zbyć byle sikaczem

    No nie, to tylko początek, taki drobny surplus :-)

  • 16. Data: 2008-12-30 08:02:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 30 Dec 2008 08:10:39 +0100, Szymon napisał(a):

    id=491

    > Nie wysilili się specjalnie za całe korowody, jaki z nimi miałeś.
    > Prezent wartości ok.50zł przy wyrobieniu KK to w zasadzie dziś standard.

    To prezent za to, że obsługa kart via internet miała być w grudniu, a nie
    będzie.
    Wyciąg na papierze i tak przysłali, za darmo.

    Nawiasem mówiąc Alior szykuje jeszcze jedną niespodziankę, ale... nie
    chcę zapeszać ;-)

  • 17. Data: 2008-12-30 08:06:19
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > To prezent za to, że obsługa kart via internet miała być w grudniu, a nie
    > będzie.
    > Wyciąg na papierze i tak przysłali, za darmo.

    "Prezent" mówisz... Ciekawe czy za styczeń też przyślą :-) Może od razu
    kupili zapas na cały 2009 rok :-)))
    A tak poważnie to wiesz... Gros ludzi zachwyciło się tymi przelewami. Ja
    miałem mieć kartę na 30.000 i zrezygnowałem czytając jak to działa.
    Teoretycznie miesiąc gotówka winna procentować, czyli to wino bym sobie sam
    kupił i sporo by jeszcze zostało. Do tego miał być 1% zwrotu, a coś czytam,
    że chyba i z nim są problemy... dlatego winem mnie alior raczej nie skusi.
    Ale gdyby zaczął działać tak jak zapowiadały reklamy to i wina nie trzeba
    :-)

    > Nawiasem mówiąc Alior szykuje jeszcze jedną niespodziankę, ale... nie
    > chcę zapeszać ;-)

    Lepiej nie mów, bo ze standardowej oferty nic im nie wychodzi.

  • 18. Data: 2008-12-31 23:40:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gisuff$teu$1@node2.news.atman.pl>, Pts <p...@p...pl>
    wrote:

    > A mistrzostwo świata to infolinia i ludzie tam pracujący. Po zadaniu
    > najprostszego pytania (typu ile można mieć max. rachunków ROR) każą
    > czekać i się kontaktują z kimś bardziej kompetentnym. Przecież ja -
    > czytając tą grupę wiem więcej niż tamte osoby. Mam wrażenie że zrobili
    > łapankę na ulicy i bez żadnych szkoleń dopuścili tamtych do pracy.

    Chcesz powiedziec, ze jest gorzej niz w mBanku?

    TA

  • 19. Data: 2009-01-01 07:36:01
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <T...@s...in.the.world>

    > Chcesz powiedziec, ze jest gorzej niz w mBanku?

    Jest ciut lepiej. Przynajmniej nie traktują klienta jak intruza a to już
    duża zaleta :)

  • 20. Data: 2009-01-01 23:35:35
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Piotr Karski <p...@b...pl> napisał(a):

    > <T...@s...in.the.world>

    To jest fizycznie niemożliwe, Panie Tytus. Oni są niekwestionowanym liderem.
    Są jakieś 5 lat do przodu przed pozostałymi bankami w dziedzinie
    "sp.....lenie wszystkiego, co tylko da się sp......lić". Ta strata reszty
    jest już nie do odrobienia. Prędkość z jaką mBank oddala się od peletonu
    rośnie wykładniczo.

    > Jest ciut lepiej. Przynajmniej nie traktują klienta jak intruza a to już
    > duża zaleta :)

    "zamotani" strasznie. To są ludzie z ulicy. Owszem starają się, ale musza się
    jeszcze otrzaskać z klientem i procedurami. Nikt nie zostaje ekspertem po
    miesiącu.