  • 11. Data: 2012-06-16 20:37:35
    Temat: Re: Alior sync - negat
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    RobertS wrote in <news:jrhv76$sk5$1@news.icpnet.pl>
    > Alior odrzucił przelew z Multi, ponieważ adres się nie zgadzał (na
    > przelewie był zameldowania, a we wniosku wpisałem zamieszkania) czy to
    > oznacza, że muszę złożyć wniosek jeszcze raz czy mogę jakoś edytować to
    > co wprowadziłem wcześniej?

    Mialem podobny problem (kwestia "-Zdroj" w nazwie miejscowosci). Pomogla
    ponowna rejestracja poprzez konsultantke.
    www.sync.pl/#virtual-department
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 12. Data: 2012-06-17 18:40:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.06.2012 20:07, neoniusz pisze:

    > Kolega ma podobny problem w ING. Konsultant Syncu powiedzial, ze moze
    > zlozyc drugi wniosek a premie i tak dostanie...

    Przy skladaniu drugie wniosku dostaje sie ten sam numer konta -
    sprawdzone :)

  • 13. Data: 2012-06-17 23:14:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przy skladaniu drugie wniosku dostaje sie ten sam numer konta -
    > sprawdzone :)

    a nie, ja miałem inne konto = sprawdzone na sobie, pierwszy przelew z
    Multi (odrzucony ze względu na zły adres), a teraz przelałem kilka
    groszy z Aliora, mam nadzieje ze bedzie ok (nowy numer juz inny)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2012-06-17 23:18:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.06.2012 23:14, RobertS pisze:

    > a nie, ja miałem inne konto = sprawdzone na sobie, pierwszy przelew z
    > Multi (odrzucony ze względu na zły adres), a teraz przelałem kilka
    > groszy z Aliora, mam nadzieje ze bedzie ok (nowy numer juz inny)

    A to dziwne... Siedzialem dzis z kolega przy kompie jak to robil i byl
    ten sam ;)

  • 15. Data: 2012-06-17 23:25:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A to dziwne... Siedzialem dzis z kolega przy kompie jak to robil i byl
    > ten sam ;)

    może nie ma reguły? u mnie na 100% inny, bo sprawdziłem na jakie konto
    przelewałem wcześniej i na jakie teraz...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2012-06-18 12:09:56
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > może nie ma reguły? u mnie na 100% inny, bo sprawdziłem na jakie konto
    > przelewałem wcześniej i na jakie teraz...

    U mnie był ten sam, końcówka to te cyferki co się wybierało w konkursie,
    sprawdzone na mnie.

    pozdrawiam
    yossarian