    From: Marek <1...@4...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior to jednak niska kultura bankowości
    Date: Tue, 13 Sep 2011 22:31:38 +0200

    Założyłem przez internet lokaty 100 dniowe. Przekleństwem jest ten ich
    interfejs dla tego produktu, dobry może dla jednej, dwóch lokat. Po
    kilku dniach przyszły potwierdzenia, tyle tylko, że nie wszystkie. Na
    dodatek lokaty zostały przypisane do jakiś rachunków, o numerach
    różniących się od numerów rachunków, na które były wpłacane pieniądze.
    Zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem problem braku potwierdzeń
    opłaconych lokat, konsultant wypytał mnie o moje dane i obiecał, że bank
    zadzwoni tego samego dnia. Nie zadzwonili w piątek, poniedziałek i
    wtorek. Dziś pod koniec dnia odwiedziłem odział banku (Wrocław; Pl.
    Bema), gdzie pani poinformowała mnie, że ona nie ma możliwości
    podejrzenia w systemie lokat 100 dniowych zakładanych przez internet i
    muszę ponownie dzwonić na ich infolinię. Ponadto dowiedziałem się, że
    podpisanie umowy ramowej z bankiem celem uzyskania dostępu
    elektronicznego też mi nie zapewni wglądu w lokaty wcześniej założone
    przez internet. Pani była bardzo zdziwiona, że na infolinii zapewniają,
    iż jest to możliwe. Byłem tak wkurzony, że nie przyszło mi do głowy
    zapytać ją, jak zatem u nich zrywa się te lokaty, skoro oni nie mają
    wglądu w te lokaty zakładane przez klientów nie posiadający u nich
    żadnych innych rachunków.
    A może Alior zrezygnował już "z wyższej kultury bankowości"?

    Marek