  • 1. Data: 2009-12-19 15:24:32
    Temat: Alior - ubezpieczenie assistance od 1 lutego - ma ktos OWU?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Alior zaczal promocje (dzwonili do mnie) swojego ubezpieczenia
    assistance dla klientow ktorzy maja swoje glowne konto w tym banku.
    Czy ktos z Was ma moze regulamin i OWU tego ubezpieczenia?
    Na www banku nic nie widze, Pani ktora do mnie dzwonila tez nic nie
    wiedziala o sprzedawanym przez siebie produkcie...

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-12-19 15:46:14
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    To raczej względna promocja (patrz wątek: Alior & zmiany na gorsze).

    Poza tym takmi ubezpieczeniami udostępnianymi hurtowo posiadaczom
    rachunków w banku generlanie nie ma się co emocjonować. Gdyby były dużo
    warte to i trzeba by za nie sporo zapłacić, a nie byłyby w cenie rachunku,
    który mimo podwyżek jest jesdnak względnie tani.

  • 3. Data: 2009-12-19 15:57:57
    Od: Homzik <h...@g...com>

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/ubezpieczenia/owu_ass
    istance_ror.pdf

  • 4. Data: 2009-12-19 17:06:42
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Gru, 16:46, Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> wrote:
> [...]
    > warte to i trzeba by za nie sporo zapłacić, a nie byłyby w cenie rachunku,
    > który mimo podwyżek jest jesdnak względnie tani.

    Wlasnie dlatego chce sprawdzic OWU tego ubezpieczenia. Jak to bedzie
    cos ciekawego to zostawie sobie rachunek w Aliorze (bez karty) i nawet
    bede tam przelewal swoja pensje (zeby miec to ubezpieczenie) -
    oczywiscie nastepnego dnia kasa z pensji pojdzie na inny rachunek ;)
    Bo niestety ale serwis tranzakcyjny Aliora to dla mnie klapa :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-12-19 17:12:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Gru, 16:57, Homzik <h...@g...com> wrote:
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci...

    O dzieki :)
    Zaraz poczytam :)
    Zeby sie nie okazalo ze to jest ubezpieczenie od niczego...

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2009-12-19 17:14:50
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Rafal M wrote:
    okumentow/klienci...

    > O dzieki :)
    > Zaraz poczytam :)
    > Zeby sie nie okazalo ze to jest ubezpieczenie od niczego...

    Wrzuc swoje wnioski tutaj ;-)
    Bo mi sie nie chce czytac :)
    Jak zdasz relacje ze okej, to moze sie zainteresuje :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2009-12-19 17:17:13
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    A swoją drogą, to w pierwszym poście napisałeś, że to ma być promocja? Tak
    ci pwiedzieli, czy tak ci się po prostu napisało? Bo jeśli to jest
    promocja, to rozumiałbym to w ten sposób, że za kilka miesięcy za
    ubezpieczenie trzeba będzie zapłacić, a na razie dali za darmo w związku z
    podwyżką innych opłat.

  • 8. Data: 2009-12-19 17:21:52
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Gru, 18:17, Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> wrote:
> [...]
    > promocja, to rozumiałbym to w ten sposób, że za kilka miesięcy za
    > ubezpieczenie trzeba będzie zapłacić, a na razie dali za darmo w związku z

    Tak mi sie napisalo... bo to chyba nie przypadek ze dorzucaja takie
    ubezpieczenie w momencie podwyzki oplat...
    Kwestia tylko czy to jest ubezpieczenie (bez wielu wylaczen), czy
    "ubezpieczenie" (z cala lista wylaczen).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2009-12-19 17:29:30
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Gru, 18:14, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:
    Zeby sie nie okazalo ze to jest ubezpieczenie od niczego...

    > Wrzuc swoje wnioski tutaj ;-)
    > Bo mi sie nie chce czytac :)
    > Jak zdasz relacje ze okej, to moze sie zainteresuje :)

    Na razie przejrzalem tylko (mocno pobieznie).

    Oczywiscie jest duzo wylaczen. Kwestia dokladnego przeanalizowania co
    i jak.

    Plusem na pewno jest bezplatna laweta dla zepsutego/uszkodzonego
    pojazdu*. Kwestia doczytania czy sa jakies wylaczenia na ta lawete
    (typu jak ma PZU - jak sie zepsuje w podrozy to ok, masz lawete. A jak
    sie zepsuje "pod domem" (czyli w promieniu 30km od domu) to lawety
    bezplatnej juz nie masz).

    * - pojazd - samochod do 3,5t i w wieku do 10 lat.

    Zauwazlem tez, ze sporo tego OWU to doslownie kopiuj/wklej z OWU
    assistance w db (pakiet inwestor) ;)

    BTW - przydalo by sie cos podobnego w MultiBanku ;) Nie musial bym
    kombinowac ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2009-12-19 18:45:40
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Rafal M pisze:

    > BTW - przydalo by sie cos podobnego w MultiBanku ;) Nie musial bym
    > kombinowac ;)
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    Ja też czekam na coś podobnego w Multi, choć obecnie się cieszę, że nie
    zdecydowałem się na przeniesienie do Aliora - w Multi zdaje się okres
    rewolucyjnych zmian w TOiP już za nami, a w Aliorze dopiero się dzieje.

    A z kronikarskiego obowiązku - do mnie pan z Aliora dzwonił już w
    pierwszym tygodniu grudnia z informacją o tych ubezpieczeniach, była to
    próba "zaktywizowania" konta, które mam jeszcze od czasu konkursu.

    Pozdrawiam,
    Filip