  • 1. Data: 2009-12-18 21:00:50
    Temat: Problemy z logowaniem do mbanku?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Właśnie nieudało mi się zalogować na konta w mbanku - polskie i czeskie.
    Pytanie czy tylko mi się to przytrafilo czy jakas ogólna awaria?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-12-18 21:04:27
    Temat: Re: Problemy z logowaniem do mbanku?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hggqht$i6e$...@n...onet.pl...
    > Witam
    > Właśnie nieudało mi się zalogować na konta w mbanku - polskie i czeskie.
    > Pytanie czy tylko mi się to przytrafilo czy jakas ogólna awaria?

    Do polskiego mBanku normalnie udało mi się zalogować.

  • 3. Data: 2009-12-18 21:05:32
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hggqht$i6e$...@n...onet.pl...
    >
    > Do polskiego mBanku normalnie udało mi się zalogować.

    Zalogowałem się za ... piątym razem. Co jest o tyle dziwne że wydawało
    mi się że po 3 razie blokują dostęp. Coś mi tu śmierdzi.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-12-18 21:07:35
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Zalogowałem się za ... piątym razem. Co jest o tyle dziwne że wydawało
    > mi się że po 3 razie blokują dostęp. Coś mi tu śmierdzi.

    A do czeskiego za trzecim razem. Cały czas wpisując to samo hasło.
    Klawiatura mi nie szwankuje, certyfikat dobry... mam jakiegoś trojana?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2009-12-18 21:21:39
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Dzisiaj cały dzień coś im świrował system przy zlecaniu operacji na
    emaklerze. Może jakoś te problemy powiązane są...

    --
    AS

  • 6. Data: 2009-12-19 05:43:19
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Marcin Lubojański nadaje:
    > A do czeskiego za trzecim razem. Cały czas wpisując to samo hasło.
    > Klawiatura mi nie szwankuje, certyfikat dobry... mam jakiegoś trojana?

    Albo ci internet zamarzł. U mnie działa ;-)