  • Data: 2009-05-16 19:07:28
    Temat: Alior - wyciągi z KK
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello,

    Czy nie macie wrażenia, że lista operacji na wyciągu z KK w Aliorze ma
    kolejność dość losową? Jakoś nie mogę się doszukać wzorca... Z pewnością
    nie jest do ani chronologicznie po datach operacji, ani chronologicznie
    po datach księgowania, ani wg. wielkości kwoty transakcji.

    Na ostatnim wyciągu listę otwiera i zamyka mi 2 operacje z 14 maja,
    wykonane w odstępie sekundowym w jednym sklepie, a międzyczasie są różne
    operacje z kwietnia... :-(

    --
    MiCHA