    From: "jacgl" <jacek.glinianowicz@wytnij_to.neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior -wyzsza kultura bankowosci c.d. (lokata 100dn)
    Date: Sat, 15 Oct 2011 16:02:15 +0200

    Opiszę krótko przypadek, ku przestrodze:
    -nie mam konta w Aliorze (jeszcze, widzę że to był duży błąd i ryzyko), brak
    umowy o dostępie elektronicznym
    -5 wniosków na lokaty składanych przez internet 02/10
    -5 identycznych przelewów na wskazane konta wykonanych 03/10
    -4 lokaty założone 04/10, brak potwierdzenia 5-tej lokaty
    -telefon na infolinię 07/10, pan uspokaja że mają dużo wniosków i każdy
    przelew rozpatrywany jest niezależnie, proszę sie nie niepokoić
    -telefon na infolinię 14/10, pan zbiera wszystkie dane, obiecuje oddzwonić;
    przy okazji dowiaduję się że dostęp elektroniczny do lokat można uzyskać bez
    wizyty w oddziale zakładając konto osobiste (umowa przez kuriera) i nie ma
    wymagania karty debetowej; OK, konto mi niepotrzebne, ale przynajmniej będę
    mieć podgląd przez internet
    -pan nie oddzwania
    -przed chwilą przychodzi potwierdzenie na 5tą lokatę z datą umowy... 15/10
    (ktoś sobie pożyczył moje pieniądze na 12 dni? papierek wpadł pod biurko i
    sprzątaczka znalazła po 12 dniach?)
    -dzwonię na infolinię z reklamacją -miły pan twierdzi że nie może przyjąc
    reklamacji, bo nie mam z Aliorem umowy o dostępie elektronicznym, jedynie w
    oddziale i na piśmie; co innego jak już uruchomię konto osobiste -wtedy
    oczywiście może przyjąć reklamację

    Wniosek: nie zakładać lokat w Aliorze nie mając w zasięgu oddziału, lub od
    razu nastawić się na otwarcie niepotrzebnego konta osobistego :-(

    Jacek