-
1. Data: 2015-10-13 19:09:47
Temat: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
Od: mx <m...@o...pl.pl>
Od 24 października br. (sobota, godz. 00:00) niedostępne będą systemy
bankowości internetowej i mobilnej. Klienci nie będą mogli realizować
przelewów, płatności internetowych ("Płacę z Alior Bankiem"), płatności
BLIKIEM ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej.
Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego Online, Biura
Maklerskiego oraz T-Mobile Usługi Bankowe. Bank nie będzie obsługiwał
wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i
sprzedaży ratalnej w Internecie i sklepach tradycyjnych.
Działające w weekendy oddziały oraz placówki partnerskie Alior Banku,
będą nieczynne lub dostępne tylko w trybie informacyjnym. Infolinia
Banku pod numerem 19 502 będzie działać w trybie informacyjnym oraz
przyjmować dyspozycje związane z zastrzeganiem kart.
Przez cały okres niedostępności systemów bankowych Klienci będą mogli
realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi
Kantoru Walutowego Online, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach
usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.
Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na
poniedziałek 26 października br. na godz. 6:00. W tym dniu placówki
banku zostaną otwarte o zwykłych porach.
Ograniczenia w dostępie do usług Alior Banku od 24 X, godz. 00:00 do 26
X, godz. 6:00
Karty płatnicze i bankomaty Dostępne transakcje kartami
oraz wypłaty z bankomatów
Infolinia Dostępna w trybie informacyjnym
+ dyspozycje zastrzegania kart
Placówki Niedostępne
(wybrane w trybie informacyjnym)
Systemy bankowości internetowej
i mobilnej Niedostępne
Kantor Walutowy Online Niedostępny
Biuro Maklerskie Niedostępne
T-Mobile Usługi Bankowe Niedostępne (oddziały, system bankowości
internetowej i bankowość mobilna)
Wnioski produktowe online Niedostępne
Płatności internetowe ("Płacę z AB") Niedostępne
Płatności BLIK Niedostępne
Powiadomienia SMS Niedostępne
Prosimy, aby uwzględnili Państwo w swoich planach niedostępność usług
bankowych od 24 do 26 października br. Zachęcamy do wykonania wszelkich
niezbędnych operacji z odpowiednim wyprzedzeniem.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. W
przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią banku pod numerem 19 502.
-
2. Data: 2015-10-13 22:08:57
Temat: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>
Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?
-
3. Data: 2015-10-14 12:19:01
Temat: Re: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
Od: Waldek <m...@n...dam>
W dniu 2015-10-13 o 22:08, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
> Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?
>
Jak widać poniżej - można
(przez zakładkę wnioski, nie trzeba dymać do banku czy na poczte)
Pozdro
W odpowiedzi na kontakt z dnia 08.10.2015 r., uprzejmie informuję o
przyjęciu sprzeciwu wobec zmian Tabeli opłat i prowizji dla Klienta
Indywidualnego w Meritum Banku.
Mając na uwadze powyższe, wyjaśniam, że Umowa rachunków bankowych oraz
wybranych usług w tym kart debetowych, korzystania z elektronicznych
kanałów dostępu nr 70849389 ulegnie rozwiązaniu z dniem 21.10.2015 r.
Dodam, że w chwili obecnej Alior Bank SA, działając na podstawie art. 74
Ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, przetwarzać będzie dane
osobowe przez okres 5 lat, liczonych od początku roku następnego po roku
obrotowym, którego dane zbiory dotyczą, wyłącznie w celach archiwizacyjnych.
W związku z czym, Bank nie może pozytywnie ustosunkować się do Pana
wniosku dotyczącego usunięcia danych i zaprzestać przetwarzania ich.
Niemniej, została nałożona stosowna blokada, uniemożliwiająca
przetwarzanie Pana danych w celach marketingowych.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
Departamentem Operacji pod numerem infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88
888 lub(+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00
do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.
-
4. Data: 2015-10-14 22:17:05
Temat: Re: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
Od: mx <m...@o...pl.pl>
W dniu 14.10.15 o 12:19, Waldek pisze:
>> Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?
>>
>
> Jak widać poniżej - można
> (przez zakładkę wnioski, nie trzeba dymać do banku czy na poczte)
Ja tam nie rezygnuję, mam Aliora i Meritum i muszę z bliska obejrzeć
proces łączenia systemów transakcyjnych. To może ostatnia i jedyna taka
okazja w moim życiu.
-
5. Data: 2015-10-14 22:29:14
Temat: Re: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>
Dzięki za info. Byłem dziś w placówce Aliora w samym centrum stolicy, gdzie
dowiedziałem się, że panienka potrzebna do wykonania sprzeciwu jest nieobecna i mam
sobie przyjść jutro. A więc lecę złożyć wniosek.
-
6. Data: 2015-10-14 22:44:49
Temat: Re: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
Od: Waldek <m...@n...dam>
W dniu 2015-10-14 o 22:17, mx pisze:
> W dniu 14.10.15 o 12:19, Waldek pisze:
>>> Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?
>>>
>>
>> Jak widać poniżej - można
>> (przez zakładkę wnioski, nie trzeba dymać do banku czy na poczte)
>
> Ja tam nie rezygnuję, mam Aliora i Meritum i muszę z bliska obejrzeć
> proces łączenia systemów transakcyjnych. To może ostatnia i jedyna taka
> okazja w moim życiu.
Może i okazja ;) ale zapewne nowe doświadczenie.
Mnie Alior swego czasu nadepnął na odcisk i obiecałem sobie
że nigdy więcej nie będę klientem "wyższej kultury bankowości"
Zadowolę się przyjemnością integracji
Aquariusa byłego MultiBanku z mBąkiem ;)
Pozdro