-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Waldek <m...@n...dam>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
Date: Wed, 14 Oct 2015 12:19:01 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <mvla6b$b9r$1@node1.news.atman.pl>
References: <561d3adc$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
NNTP-Posting-Host: c-093105142131.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1444817931 11579 93.105.142.131 (14 Oct 2015 10:18:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Oct 2015 10:18:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <b...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617217
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-10-13 o 22:08, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
> Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?
>
Jak widać poniżej - można
(przez zakładkę wnioski, nie trzeba dymać do banku czy na poczte)
Pozdro
W odpowiedzi na kontakt z dnia 08.10.2015 r., uprzejmie informuję o
przyjęciu sprzeciwu wobec zmian Tabeli opłat i prowizji dla Klienta
Indywidualnego w Meritum Banku.
Mając na uwadze powyższe, wyjaśniam, że Umowa rachunków bankowych oraz
wybranych usług w tym kart debetowych, korzystania z elektronicznych
kanałów dostępu nr 70849389 ulegnie rozwiązaniu z dniem 21.10.2015 r.
Dodam, że w chwili obecnej Alior Bank SA, działając na podstawie art. 74
Ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, przetwarzać będzie dane
osobowe przez okres 5 lat, liczonych od początku roku następnego po roku
obrotowym, którego dane zbiory dotyczą, wyłącznie w celach archiwizacyjnych.
W związku z czym, Bank nie może pozytywnie ustosunkować się do Pana
wniosku dotyczącego usunięcia danych i zaprzestać przetwarzania ich.
Niemniej, została nałożona stosowna blokada, uniemożliwiająca
przetwarzanie Pana danych w celach marketingowych.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
Departamentem Operacji pod numerem infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88
888 lub(+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00
do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.15 22:17 mx
- 14.10.15 22:29 Konfabulator Konfabulatorski
- 14.10.15 22:44 Waldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?