  • 1. Data: 2010-01-06 08:50:22
    Temat: Alior za dnia...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Był Alior nocą, teraz Alior za dnia...

    Uprzejmie informujemy,
    że w chwili obecnej
    System Bankowości Internetowej jest niedostępny ze względu na trwające prace
    serwisowe.

    Przepraszamy za niedogodności z tym związane.

    Przejdź do strony głównej

    Alior nocą --> "Eneuel Leszek Ciszewski" hhgsfe$du$...@i...gazeta.pl

    -=-

    Cierpię na bezsenność -- miałem spać do południa, ale sumienie
    obciążone grzechami nie pozwala na spokojny sen, więc nie śpię...

    I z nudów zajrzałem do Aliora, aby sprawdzić, czy jest tam moje pół grosza+...
    A tu taka heca! Za kwadrans 10 rano a Alior nie chce mnie wpuścić... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-01-06 08:52:21
    Temat: Re: Alior za dnia...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hi1isj$b77$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > prace serwisowe.
    >
    > Przepraszamy za niedogodności z tym związane.

    Ja byłem świadkiem tego padu będąc zalogowanym około pół godziny temu.
    Wyglądało to dość spektakularnie. Po prostu gasły pewne rzeczy, znikały
    przyciski, kółeczka zatrzymywały się w pół obrotu...

  • 3. Data: 2010-01-06 09:01:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 09:52:21 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ja byłem świadkiem tego padu będąc zalogowanym około pół godziny temu.
    > Wyglądało to dość spektakularnie. Po prostu gasły pewne rzeczy, znikały
    > przyciski, kółeczka zatrzymywały się w pół obrotu...

    Ostatnio im się to chyba coraz częściej zdarza. Najbardziej to chyba są
    wkurzeni użytkownicy BM.

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-01-06 09:03:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Ostatnio im się to chyba coraz częściej zdarza. Najbardziej to chyba są
    > wkurzeni użytkownicy BM.

    Jasne, ale nic nie jest niezawodne.

  • 5. Data: 2010-01-06 09:16:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hi1iuq$jmb$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]

    dość spektakularnie. Po prostu gasły pewne
    > rzeczy, znikały przyciski, kółeczka zatrzymywały się w pół obrotu...

    Nie, no... Nie mów, że prace serwisowe to jakiś pad... To są zamierzone działania
    mające na celu podniesienie poziomu usług, czynione w trosce o potrzeby Klienta...

    -=-

    Parodia... Trudno w to uwierzyć. :) To bank czy b...? :)

    No nic... Jakoś to będzie...
    Najgorsze jest to, że nie wyspałem się... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2010-01-06 09:19:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hi1jjq$kjc$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Jasne, ale nic nie jest niezawodne.

    Nic, ale to jednak bank. A i metod zapobiegania
    padom tego typu jest chyba co niemiara. :)

    Pewna pani powiedziała -- to jest pewne jak w banku. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2010-01-06 09:26:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 10:03:33 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Jasne, ale nic nie jest niezawodne.

    No wiadomo, ale w przypadku BM można się czasami nieźle przejechać. Fakt,
    że BM Aliora jest chyba jednym z tańszych, więc można zastosować myk w
    stylu "coś za coś". Fakt, faktem że coś im się tam ostatnio rozjeżdża i
    to w miarę poważnie, bo niezapowiedziane przerwy jak na bankowość
    internetową są dosyć długie.

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-01-06 11:21:02
    Od: AG <a...@g...com>

    On 6 Sty, 10:26, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > internetową są dosyć długie.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Dla mnie to masakra. Mam konto indywidualne i firmowe, potrzebuje
    zrobić szybko przelew a tu taki psikus. Na dodatek o takiej
    godzinie.... Bez komentarza.

  • 9. Data: 2010-01-06 11:53:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 03:21:02 -0800, AG napisał(a):

    > Dla mnie to masakra. Mam konto indywidualne i firmowe, potrzebuje zrobić
    > szybko przelew a tu taki psikus. Na dodatek o takiej godzinie.... Bez
    > komentarza.

    Prawie działa. Właśnie sobie przypomniałem, że przelew muszę puścić a tu
    dostęp mam, ale żadnego rachunku nie widać.

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-01-06 13:29:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Jasne, ale nic nie jest niezawodne.

    zawodne, nie zawodne, ale czy dziala?
    mi ostatnio przestaly dzialac przelewy automatyczne BM<->ROR.
    a kasa za akcje sprzedane kilka dni temu nadal wisi w "naleznosci"
    i nie przeniosla sie do tej pory na saldo "gotowki" :/