  • 1. Data: 2011-04-28 06:59:46
    Temat: Alior znow dał ciała z hasłami SMS znow nie działa podpisywaniem transakcji
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Czwartek z rańca smskody potwierdzeń nei docierają
    dzwonie na partyline wyższej kultury
    Konsultant w pierwszej chwili oczywiście twierdzi że wszystko ok idziała
    po konsultacji rzeczywiście stwierdza że do ery nie dochodzą hehe, ciemnote
    mi będzie wciskał
    ma za godzine działać :) wolne żarty
    Też mi wyższa kultura...powiedziałem mu co o tym myślę nei oszczędzając słow
    Gdyby nie karta kredytowa z caschbackiem 1% to bym im jużdawno podziękował
    zeszli już na psy razem z mbankiem
    ech......

  • 2. Data: 2011-04-28 23:11:55
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-04-28 08:59, PiotrF pisze:
    > Czwartek z ranca smskody potwierdzen nei docieraj?
    > dzwonie na partyline wy?szej kultury
    > Konsultant w pierwszej chwili oczywi?cie twierdzi ?e wszystko ok idzia?a
    > po konsultacji rzeczywi?cie stwierdza ?e do ery nie dochodz? hehe, ciemnote
    > mi bedzie wciska?
    > ma za godzine dzia?aae :) wolne ?arty
    > Te? mi wy?sza kultura...powiedzia?em mu co o tym my?le nei oszczedzaj?c s?ow
    > Gdyby nie karta kredytowa z caschbackiem 1% to bym im ju?dawno podziekowa?
    > zeszli ju? na psy razem z mbankiem
    > ech......

    A pomyślałeś, że to nie banku wina a Twojego operatora telefonicznego?
    Era miała spore problemy akurat...