  • 1. Data: 2011-02-24 20:47:47
    Temat: Alior zwalnia z oplaty rocznej?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W maju mija rok, odkad mam zwykla KK silver w Aliorze. Limit jakis
    smieszny, ale nawet korzystam z tej karty, kiedy caly limit w mBanku mam
    wypruty. Nie zrobilem jakiegos wielkiego obrotu przez rok, bo chyba
    okolo 6000zl (place nia glownie za paliwo). Jest szansa na zwolnienie z
    oplaty czy nalezy uciekac? Ktos juz to przerabial u nich i sprawdzal ich
    elastycznosc?

  • 2. Data: 2011-02-24 21:48:56
    Temat: Re: Alior zwalnia z oplaty rocznej?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 21:47:47 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > okolo 6000zl (place nia glownie za paliwo). Jest szansa na zwolnienie z
    > oplaty czy nalezy uciekac? Ktos juz to przerabial u nich i sprawdzal ich

    Może być ciężko z elastycznością, bo są podane limity do zwolnienia. No
    ale spróbować nigdy nie zawadzi.

    Xenocide