  • 1. Data: 2012-06-27 13:25:59
    Temat: AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym
    Od: "az.anonim" <a...@g...pl>

    Czy próbował ktoś w ostatnim czasie założyć konto walutowe z kartą? Oferta
    jest bardzo ciekawa, chyba jedyne konto walutowe z darmową kartą debetową i
    przelewami w EUR. Tak ciekawa, że alior sync nie pozwala z niej skorzystać.

    Wyklikanie przez system transakcyjny: fail! I to dopiero po przejsciu całej
    ściezki formularzowej i podaniu kodu SMS

    Kontakt z infolinią: fail! Po kilku minutach weryfikacji i przyjęcią wniosku o
    konto pan z rozbrajającą szczerością przyznał, że nie może mi takiego konta
    zalozyć z przyczyn technicznych. I że mój wniosek przestaje być ważny, tzn
    będę musiał próbować po raz kolejny.

    Jeśli chodzi o niedopracowanie systemu - przebijają getinonline!

  • 2. Data: 2012-06-27 13:50:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    az.anonim <a...@g...pl> wrote:

    > Wyklikanie przez system transakcyjny: fail! I to dopiero po przejsciu całej
    > ściezki formularzowej i podaniu kodu SMS

    Mialem to samo chyba we czwartek/piatek, ale dzien pozniej dzwonili,
    ze juz naprawili, ale jeszcze nie sprawdzalem.

    a.

  • 3. Data: 2012-06-27 13:52:33
    Od: "az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Albo zapytam jeszcze inaczej: czy ktoś próbował używać syncowego konta walutowego?

    Walutomat podobno działa:
    https://www.walutomat.pl/forum/view_topic.php?id=106
    9&strona=1

    ciekaw jestem jak z przelewami i ewentualnymi płatnościami kartą online.

  • 4. Data: 2012-06-27 15:09:27
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Mialem to samo chyba we czwartek/piatek, ale dzien pozniej dzwonili,
    > ze juz naprawili, ale jeszcze nie sprawdzalem.

    Teraz juz u mnie przechodzi wniosek.

    a.

  • 5. Data: 2012-06-27 15:34:58
    Od: "az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):
    > Teraz juz u mnie przechodzi wniosek.

    A u mnie wciąż po wpisaniu kodu SMSowego:

    Wystąpił błąd
    Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

    więc wygląda na to, że to jest kwestia indywidualna. Próbowałem składać
    wniosek i z kartą i bez karty, zawsze taki sam efekt. Może domyślnie nikt nie
    może zalożyć konta walutowego, do czasu aż mu w systemie przestawia flagę na
    "można";) Co za syf...

  • 6. Data: 2012-06-27 16:38:00
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 27, 3:34 pm, "az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    >
    > więc wygląda na to, że to jest kwestia indywidualna. Próbowałem składać
    > wniosek i z kartą i bez karty, zawsze taki sam efekt.

    U mnie to samo, a próbuję od paru dni codziennie, z tym samym efektem.
    Bez karty żeby się klikało szybciej. Może któregoś dnia się uda.

  • 7. Data: 2012-06-27 22:38:25
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 27, 4:38 pm, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > U mnie to samo, a próbuję od paru dni codziennie, z tym samym efektem.
    > Bez karty żeby się klikało szybciej. Może któregoś dnia się uda.

    Aż nie wierzę, zadziałało mi!

    Na razie zamówiłem bez karty, bo niedługo lipiec, to sobie z miesiąc
    dłużej ważną zamówię za 5 dni.

    Jak ktoś chce to niech szybko otwiera bo akurat działa, może zaraz się
    znów zepsuje ;)

    Wreszcie darmowe przelewy SEPA z Polski, aż nie wierzę...

  • 8. Data: 2012-06-28 06:32:36
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 27, 10:38 pm, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:
    > Wreszcie darmowe przelewy SEPA z Polski, aż nie wierzę...

    Hmm, miały być darmowe SEPA, ale na razie to nie ma nigdzie opcji by w
    ogóle jakiś przelew zagraniczny wykonać. Czy jest, a nie znalazłem?

  • 9. Data: 2012-06-28 09:54:46
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 27 Jun 2012 21:32:36 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, Miernik
    napisał(a):

    > Hmm, miały być darmowe SEPA, ale na razie to nie ma nigdzie opcji by w
    > ogóle jakiś przelew zagraniczny wykonać. Czy jest, a nie znalazłem?

    Przy przelewach nie ma. Ale można zdefiniować szablon, a tam może być to
    przelew zagramaniczny.

    --
    pI

  • 10. Data: 2012-06-28 12:09:20
    Od: "Adam" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pI <u...@1...pl> napisał(a):

    > Przy przelewach nie ma. Ale można zdefiniować szablon, a tam może być to
    > przelew zagramaniczny.

    A udało się komuś wykonać przelew własny wewn. PLN->EUR? Testowałem dzisiaj i
    ciągle "niewłaściwe parametry".