eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
  • Data: 2014-02-01 17:20:02
    Temat: Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
    Od: "Marcin" <M...@a...aaa> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Od pol roku walcze z Aliorbankiem i domagam sie zaprzestania wysylania
    do mnie spamu w postaci ofert i promocji z programu MasterCard Rewards,
    emaile ktore otrzymuje, oraz wszystkie linki tych emailach sa cale w
    logotypach Aliorbanku. Szukalem linka do usuniecia subskrypcji, pojawia
    sie strona aliorbanku, ale zeby sie wypisac musze podac nr KARTY
    PLATNICZEJ!! Nigdy nie wyrazalem zgody na otrzymywanie ofert handlowych
    ani promocji, Pomyslalem, ze sie pomylili, albo cos w systemie jest zle
    ustawione, wiec po pierwszym otrzymanym emailu ze spamem poprosilem o
    zaprzestanie takich praktyk. Co odpisali? Nie dosc ze w celach
    reklamowych przekazali innej firmie moje dane bez mojej zgody, to
    jeszcze bezczelnie odpisali, ze teraz sam mam sie tym zajac, bo to nie
    oni wysylaja emaile w ktorych sa ich reklamy, robi to inna firma, oni
    tylko przekazali dane osobowe! Oto odpowiedz banku:


    W odpowiedzi na przesłaną korespondencję uprzejmie informuję, że strona,
    o której Pan pisze zawiera informacje na temat Programu Rewards, do
    którego prawdopodobnie przystąpił Pan zawierając umowę z Alior Bankiem.
    Jednakże jak wcześniej wspomniano Bank nie jest w tym wypadku
    administratorem bazy danych, nie zleca wysyłki korespondencji o
    charakterze marketingowym, ani też jej nie realizuje.
    Jeżeli chce Pan usunięcia Pańskiego adresu z przedmiotowej bazy danych,
    wówczas powinien Pan postąpić wedle wskazań administratora (tj. firmy
    MasterCard). Jeśli nie zgadza się Pan ze sposobem usuwania danych z
    bazy, proszę o bezpośredni kontakt z firmą MasterCard.


    Ale to nie wszystko, Aliorbank proponuje, zebym teraz sam sobie pisal
    do Mastercard, najlepiej zebym poslal list do Belgi:


    usunięcia adresu e-mail z list mailingowych, a także aby zadać pytanie,
    zgłosić komentarz lub poinformować o jakichkolwiek wątpliwościach
    dotyczących realizacji Zasad Prywatności, należy skontaktować się z
    MasterCard:
    - dzwoniąc do centrum obsługi telefonicznej Programu: (+48) 801 055 990
    (z telefonów stacjonarnych) lub (+48) 616646010 (z telefonów
    komórkowych) lub
    - pisząc na adres:
    Global Privacy & Data Usage Officer
    MasterCard Europe Sprl
    Chaussée de Tervuren 198A
    B-1410, Waterloo
    Belgia


    Ponowne maile oczywiscie nic nie daly, bank spamuje nadal. Unikajcie
    tego banku, nie panuja nad baza osobowa klientow, nie wiedza co i do
    kogo rozsylaja.

    Dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo! Nigdy zadna firma, z
    ktora mialem do tej pory kontakt, nie robila zadych problemow gdy
    prosilem o zaprzestanie rozsylania reklam. A bank nie potrafi!!

    Co prawda w kontekscie ponizszego linka mozna powiedziec, ze i tak mam
    szczescie:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15346206,Alior_B
    ankowi_wystarczyl_
    PESEL__by_zablokowac_pieniadze_.html

    Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1