  • 11. Data: 2010-12-13 20:28:26
    Temat: Re: Aliorowi pomocni fachowcy dzialaja
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Puk puk
    Kto tam?

    Faaachoooowcy!!!
    (vide Friedman/Kofta)
    ;)
    piona

  • 12. Data: 2010-12-13 22:46:20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 13 Gru, 20:59, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Wez nawet nie pisz takich rzeczy, bo jakis kreatywny podlapie i bedzie ;)
    Ponoc w Skandynawii są radary "loteryjne" - za przejazd zgodnie z
    przepisami można cos wygrać, pula nagród finansowana przez płacących
    mandaty. Podobno znacznie skuteczniejsze ( = małe wygrane).

  • 13. Data: 2010-12-14 08:57:00
    Od: "Janusz" <j...@v...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Mily pan przyjechal laweta, wyciagnal auto z rowu, zapytal w czym jeszcze
    > moze pomoc, odjechal i ja tez pojechalem dalej. Milo, szybko i przyjemnie.
    > Od zgloszenia czekalem 40minut - laweta jechala z miejsca oddalonego o
    > 30km. No i za darmo ;)

    U mnie nie zadziałali...
    Zepsuła mi się zmywarka. Okazało się, że zgłoszenia przyjmują tylko jeśli
    sprzęt AGD jest nie starszy niż 5 lat.
    Pomimo, że nigdzie na Aliorowej stronie tego obostrzenia nie znalazłem, nie
    chcieli przyjechać. :(

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 14. Data: 2010-12-14 10:01:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-14 09:57, Janusz pisze:
    > Pomimo, że nigdzie na Aliorowej stronie tego obostrzenia nie znalazłem,
    > nie chcieli przyjechać. :(

    Jest...

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_z_lokata_nocna/assistance

    w OWU

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/ubezpieczenia/owu_pom
    ocni_fachowcy_z_concierge.pdf

    "sprzet AGD: znajdujace sie w miejscu zamieszkania nastepujace
    urzadzenia: kuchnie gazowe i elektryczne stanowiace element stałego
    wyposazenia domu/mieszkania, pralki, pralko - suszarki, elektryczne
    suszarki ubraniowe stanowiace element wyposazenia domu/mieszkania,
    chłodziarki, chłodziarko-zamrazarki, zamrazarki, zmywarki wykorzystywane
    wyłacznie do uzytku domowego, nie starsze niz 5-letnie, o ile nie sa
    wykorzystywane na potrzeby prowadzenia działalnosci gospodarczej, z
    wyłaczeniem urzadzen chronionych gwarancja producenta,"

  • 15. Data: 2010-12-14 12:15:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 16:15:19 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > jeszcze moze pomoc, odjechal i ja tez pojechalem dalej. Milo, szybko i
    > przyjemnie. Od zgloszenia czekalem 40minut - laweta jechala z miejsca

    U mnie też zadziałali. Lekarz zjawił się i wypisał papiery. Urlop na
    koszt ZUSu odbyłem i wróciłem jak nowo narodzony he he.

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2010-12-14 19:35:58
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2010-12-14 11:01, neoniusz pisze:

> [...]
    >

    > w OWU
    >
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/ubezpieczenia/owu_pom

    Czy jeszcze mozna sie zapisac do Alior banki aby zostac tym objetym? Bo
    wydaje mi sie, ze warto...

  • 17. Data: 2010-12-15 01:02:56
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2010-12-14 20:35, fReLuZ pisze:

    > Czy jeszcze mozna sie zapisac do Alior banki aby zostac tym objetym? Bo
    > wydaje mi sie, ze warto...

    Nie wiem co konkretnie rozumiesz pod pojęciem "zapisać się do banku",
    ale lektura:
    http://www.alior.pl

    Może dużo wyjaśnić.

    I mała uwaga: jeśli powyższa rada to dla Ciebie za mało, to się nie
    "zapisuj" bo za 2 miesiące przyjdziesz na grupę z wrzaskiem, że Ci
    "ukradli" kasę za kartę płatniczą chociaż miało być "za darmo" ;)
    Mówię poważnie.

    Michał