eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlleKarta BZWBKAlleKarta BZWBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.int
    ernetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: "Aga" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: AlleKarta BZWBK
    Date: Wed, 7 Nov 2007 07:21:13 +0100
    Lines: 10
    Message-ID: <fgrlhf$78r$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: s53.zabrze.net.pl
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1194416495 7451 213.227.67.181 (7 Nov 2007 06:21:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Nov 2007 06:21:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Antivirus: avast! (VPS 071106-0, 2007-11-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:429595
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    złożyłam poprzez internet wniosek o wydanie ww karty. Po zlozeniu wniosku
    czekalam 9 dni na potwierdzenie telefoniczne moich danych. Niestety w danym
    momencie nie moglam rozmawiac wiec poprosilam konsultanta zeby zadzwonil po
    17... O 18 dzwonie do nich, przypominam sie i Pani mowi ze zaraz oddzwonia.
    Niestety tak czekam i czekam ;)
    Jak dla mnie to totalny brak profesjonalizmu...
    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1