  • 1. Data: 2009-08-18 10:04:57
    Temat: [Allianz Bank] Przelewy z karty
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    Witam

    Przed chwila zadzwonil do mnie konsultant Allianz Banku z informacja, iz
    oplaty rachunkow z karty kredytowej sa na chwile obecna wstrzymane do
    odwolania w zwiazku z problemami technicznymi/programistycznymi.Czy ktos
    moze potwierdzic ze u niego tez oplaty rachunkow z karty juz nie dzialaja
    (cos mi sie wierzyc im nie chce, moze mi tylko zablokowali bo za duzo
    oplaclem ;) )

    --
    Magniana

  • 2. Data: 2009-08-18 12:19:04
    Temat: Re: [Allianz Bank] Przelewy z karty
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

> [...]
    > moze potwierdzic ze u niego tez oplaty rachunkow z karty juz nie dzialaja
    > (cos mi sie wierzyc im nie chce, moze mi tylko zablokowali bo za duzo

    A była w ogóle taka możliwość w Allianz ?!? Czy masz standardową kartę czy
    jakąś promocyjną?

    Możesz mi powiedzieć w jaki sposób się zleca (zlecało) taki przelew?

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 3. Data: 2009-08-18 17:24:22
    Temat: Re: Przelewy z karty
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Sie, 14:19, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    wrote:

    > Możesz mi powiedzieć w jaki sposób się zleca (zlecało) taki przelew?

    Telefonicznie.

  • 4. Data: 2009-08-18 18:19:12
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 14:19:04 +0200, scholastyk
    <s...@c...onet.pl> wrote:
    > Czy masz standardową kartę czy
    > jakąś promocyjną?

    Zwykla karta kredytowa, ktora przenioslem z WBK + dodatkowe 20% limitu za
    przeniesienie nadal obowiazuje.

    > Możesz mi powiedzieć w jaki sposób się zleca (zlecało) taki przelew?
    Telefonicznie ustawiales zlecenie stale za czynsz,prad etc. w
    przeciwienstwie do systemu Citibank definiowalo sie stala kwote, w Citi
    definiujesz tylko odbiorce a kwote sam ustalasz =<1500.

    --
    Magniana

  • 5. Data: 2009-08-18 18:38:08
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 18 Sie, 20:19, Magniana <m...@d...pl> wrote:

> [...]
    > przeciwienstwie do systemu Citibank definiowalo sie stala kwote, w Citi
    > definiujesz tylko odbiorce a kwote sam ustalasz =<1500.

    Na ich stronie i w TOiP dalej jest ta usluga.

    Bardzo kosztowne, tak przy okazji, jesli faktycznie by to przelewac na
    kilka roznych rachunkow dostawcow mediow - 7 zl od transakcji.
    Moze ustawiles comiesieczne zlecenie na kilka tysiecy zl na lipny
    rachunek 'niby za prad' i sie tego dopatrzyli?

    Citi na takie numery dodalo w regulaminie, ze zakwestonowane niby
    platnosci bedzie przeliczac jak wyplaty gotowkowe z KK.