  • 1. Data: 2009-08-17 21:52:26
    Temat: Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
    Od: Pawel <p...@p...wp.pl>

    ... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
    Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
    fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

    Czy macie jakies propozycje? Poki co korzystam z mbanku, jestem w
    miare zadowolny ale na fxach troche mnie skubia...

    Pzdr

    Pawel

  • 2. Data: 2009-08-17 22:03:17
    Od: "Artek" <A...@i...pl>

    > ... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
    > Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
    > fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

    Co to jest ten FX?
    Wybieram karta VISA ,izzy konto z mbanku zagranica i wszystko zadarmo.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-17 22:22:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > Czy macie jakies propozycje? Poki co korzystam z mbanku, jestem w
    > miare zadowolny ale na fxach troche mnie skubia...

    Na literkę A.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 4. Data: 2009-08-17 22:55:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co to jest ten FX?
    > Wybieram karta VISA ,izzy konto z mbanku zagranica i wszystko zadarmo.
    >
    > Pozdrawiam

    FX - chodzi o kursy walut. mBank ma je średnie, ale za to wypłata z
    zagranicznego banku nie wiąże się z prowizją.

    W Polbanku odwrotnie - 10 zł za wypłatę, ale kursy o niebo lepsze ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-08-18 00:14:47
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Pawel pisze:
    > ... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
    > Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
    > fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

    Alior ma niezłą ofertę, chociaż akurat nie dla mnie ;). Możesz
    sprawdzić, jak ma się do Twoich wymagań. Wiem, że przynajmniej
    część Twoich założeń spełnia.

    > Pzdr
    >
    > Pawel

    Pozdrawiam, argothiel

  • 6. Data: 2009-08-18 05:22:26
    Od: BK <b...@g...com>

    On 17 Sie, 23:52, Pawel <p...@p...wp.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy macie jakies propozycje? Poki co korzystam z mbanku, jestem w
    > miare zadowolny ale na fxach troche mnie skubia...

    Hyhy to na czym by taki Bank zarobil? :)

  • 7. Data: 2009-08-18 05:29:02
    Od: Raff <r...@g...com>

> [...]
    > Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
    > fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

    Konto dbnet w DB PBC. Visa Electron. Kursy takie sobie, ale nie
    ździerają tak mocno.

  • 8. Data: 2009-08-18 06:13:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 14:52:26 -0700, Pawel napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy macie jakies propozycje? Poki co korzystam z mbanku, jestem w miare
    > zadowolny ale na fxach troche mnie skubia...

    Do większych jednorazowych wypłat tylko Polbank i nic więcej. Do
    mniejszych wypłat typu 10/20 Alior, mBank, dbnet. Wszystkie 3 mają
    wypłaty zagraniczne na darmo. A przy euro, funtach i dolarach nie ma
    dodatkowego % za przewalutowanie - kursy średnie. mBank przy euro nic nie
    dolicza dla reszty walut +2% przy przewalutowaniu - kursy średnie, dbnet
    szczerze powiem nie wiem jak to wygląda u nich. Acha do powiedzmy
    średnich wypłat to jeszcze eurobank - ma całkiem dobre kursy powiedzmy
    prawie jak polbank tylko wypłata z bankomatów zagranicznych bodajże 5 pln
    (z głowy piszę więc mogę się mylić).
    Poszukaj w archiwum kiedyś ktoś robił symulację mBank, eurobank i polbank
    dla wypłat typu 10/50/100 euro.

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-08-18 06:27:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    A tu dla dbnet

    § 10 [waluta rozliczenia]
    1. Wszystkie operacje dokonane w kraju i za granic1 rozliczane są w
    złotych. Operacje dokonane za granic1 przeliczane s1 na walutę
    rozliczeniową w oparciu o kurs jej sprzedaży, a następnie przeliczane na
    złote po kursie kupna z dnia rozliczenia operacji przez VISA
    International.
    2. Kursem właściwym jest kurs stosowany przez VISA International.
    3. Do czasu wdrożenia przeliczeń w euro, obowiązującą walutą
    rozliczeniową jest dolar amerykański. O zmianie waluty rozliczeniowej
    Posiadacz zostanie niezwłocznie

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-08-18 07:18:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx wrote:

> [...]
    > 3. Do czasu wdrożenia przeliczeń w euro, obowiązującą walutą
    > rozliczeniową jest dolar amerykański. O zmianie waluty rozliczeniowej

    To w końcu walutą rozliczeniową są obecnie złote czy dolary?

    --
    MiCHA