  • 11. Data: 2012-08-07 22:39:40
    Temat: Re: Amber Gold ???
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Chcesz zainwestować w piramidę? Proszę uprzejmie. Chcesz zapłacić
    > koszta manipulacyjne za milionowy spadek wujka z Nigerii? Proszę
    > uprzejmie.

    Chcesz przyoszczedzic i nie kupujesz ubezpieczenia przeciw gradowi, wichurze
    czy powodzi. Prosze uprzejmie jak cos sie stanie to zostaniesz z niczym.

    No wiec dlaczego dostaja do 100tysiecy zlotych od rzadu? Ubezpieczeni wychodza
    na frajerow!

  • 12. Data: 2012-08-07 22:47:43
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Marcepan" ...

    > Bez topienia też można - jak w Getin Banku ;-)
    1803.html

    Osobiscie dla mnie, to wszystkie firmy Pana L. Cz.
    sa w tej samej lidze co finrojal, amber gold czy BKO.

    I trzymam sie od nich z daleka.

    --
    T.F.

  • 13. Data: 2012-08-07 23:00:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.08.2012 22:39, Papkin pisze:

    > Chcesz przyoszczedzic i nie kupujesz ubezpieczenia przeciw gradowi,
    > wichurze czy powodzi. Prosze uprzejmie jak cos sie stanie to zostaniesz
    > z niczym.

    Popieram.

    > No wiec dlaczego dostaja do 100tysiecy zlotych od rzadu? Ubezpieczeni
    > wychodza na frajerow!

    Ach, bo zbliżają się wybory i rząd chce kupić trochę głosów, że niby
    taki troskliwy i w ogóle.

  • 14. Data: 2012-08-07 23:21:33
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Popieram.

    Bo spotkalo sie 2 inteligentnych ;)

    Jak mi w chalupe walnie piorun i spali sie caly dorobek zycia to tragedia dla
    mnie bedzie, patrzac od strony rodziny, taka sama jak ta ktora spotkala
    powodzian (a nawet wieksza). Czy rzad da mi odszkodowanie (bo nie mialem
    ubezpieczenia)? NIE, bo TVN z kamerka nie przyjedzie, coz jeden domek.
    Sprawiedliwosc nie jedno ma imie :(

  • 15. Data: 2012-08-07 23:40:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Papkin napisał(a) :

> [...]
    > powodzian (a nawet wieksza). Czy rzad da mi odszkodowanie (bo nie mialem
    > ubezpieczenia)? NIE, bo TVN z kamerka nie przyjedzie, coz jeden domek.

    Sprawiedliwość jest trojga (identycznych) imion: money, money, money.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2012-08-07 23:48:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 22:39:40 UTC+2 użytkownik Papkin napisał:

    > No wiec dlaczego dostaja do 100tysiecy zlotych od rzadu? Ubezpieczeni wychodza
    >
    > na frajerow!

    Jesli 100k od rzadu dostana wszyscy a ubezpieczeni dodatkowo kase z polisy to
    niekoniecznie.

  • 17. Data: 2012-08-08 00:48:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zaemka" jvrbqd$t85$...@m...internetia.pl

    > sprawdzili wszystkie faktury - nawet te z przed 5 lat,

    Też studiowałeś u Rydzyka?

    sprzed przyimek składający się z ubezdźwięcznionego
    przyimka z i przyimka przed (łączący się
    z rzeczownikiem w dopełniaczu), oznaczający:

    1. <taki, który pochodzi z miejsca położonego przed
    czymś określonym przez towarzyszący przyimkowi rzeczownik>

    Samochód odjechał sprzed domu.

    Zawrócić sprzed drzwi.

    pot. Sprzątnąć, zabrać coś komuś sprzed nosa, coś uciekło
    komuś sprzed nosa <zabrać komuś niespodziewanie coś, co
    już zdawało się być jego; coś zniknęło, ominęło kogoś
    niespodziewanie>

    2. <pochodzący z okresu poprzedzającego coś
    oznaczonego przez towarzyszący przyimkowi rzeczownik>

    Znajomy sprzed wojny.

    Dokument sprzed rewolucji francuskiej.

    3. <pochodzący z okresu określonego przez
    towarzyszący przyimkowi rzeczownik, oznaczający jakiś czas>

    Meldunek sprzed godziny.

    Fotografia sprzed dwóch lat.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-08-08 01:24:29
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Osobiscie dla mnie, to wszystkie firmy Pana L. Cz.
    > sa w tej samej lidze co finrojal, amber gold czy BKO.
    >
    > I trzymam sie od nich z daleka.

    To samo dotyczy wszystkich tych którzy oferują nierealnie wyśrubowane lokaty
    po 6 %
    Klienci balansują na cienkim ostrzu nie analizując ryzyka ;-)

  • 19. Data: 2012-08-08 02:59:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Papkin" 50217cb2$...@n...home.net.pl

    > Już pisałem o tym ale w polityce byly reklamy Finroyal lub Amber Gold, rzymskie
    przyslowie znasz? Pekunia non olet.

    Póki są na koncie bankowym...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'