  • 111. Data: 2010-02-11 17:33:13
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Lut, 11:36, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Poczułem się dotknięty... jak byś napisał, że moje posty są ironiczne,
    > okraszone lekką nutką humoru, czasami lekko cyniczne to zgodził bym się z
    > tym co piszesz, ale obelżywe?

    O, prosze bardzo, masz tu niedawny:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/93
    9d9ec27a70b229

    Co ja mam wspolnego z Guantanamo? He?

  • 112. Data: 2010-02-11 17:38:34
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Lut, 11:41, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Nie czujesz jakby coś tak jakby... delikatnie gryzło? :)

    To on zaczal! :)

    > Jest zabawniej: gdy listonosz już zostawi awizo, to list będzie czekał na
    > poczcie póki nie zostanie odebrany przez adresata albo odesłany do nadawcy.

    I jak dlugo to moze byc maksymalnie? Tzn. zeby nie bylo ze krytykuje,
    ja sie staram dostrzec jasniejsze strony systemu pocztowego w Polsce -
    bo moze sa. Ale chyba jednak amerykanski jest bardziej przyjazny
    uzytkownikowi, bo to listonosz chodzi z listem tam i z powrotem, a nie
    ja.

  • 113. Data: 2010-02-11 17:43:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > Mnie juz przy wylocie z USA nawet (!) nie kazali zdejmowac butow, a po
    > drugiej stronie oceanu Pan Wazny Francuski Mundurowy mnie rozbieral z
    > paska. Wode mineralna mi Eurpejczycy zarekwirowali po przylocie, kiedy
    > "w domu" nie musialem juz oddzielac plynow od reszty bagazu
    > podrecznego. I tak dalej.

    Naprawdę dziwie się twojemu oburzeniu. Piszesz na grupie jak terorysta,
    mieszkasz w kraju który jest największych terorystom i... i zapewne
    wyglądasz jak terorysta. W związku z tym nie widzę żadnych powodów dlaczego
    pokojowo nastawieni Europejczycy (z wyłączeniem Polaków i Wyspiarzy bo Ci
    się sprzedali usa i mają równego pierdolca na punkcie bezpieczeństwa co ich
    koledzy siedzący po drugiej stronie oceanu. O ile ci drudzy mają z tego
    profity to Polskę usa miło pakuje w dupcie przy każdej okazji i jest jedyną
    stroną, która na dodatek wtej całej nieprzyjemnej zabawie odnosi jakieś
    korzyści/przyjemności) we Francji, Niemczech, Włoszech itp. mieli by nie
    odczuwać obaw a nawet strachu względem twojej osoby ;)

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 114. Data: 2010-02-11 17:45:36
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    s.googlegroups.com

    > O, prosze bardzo, masz tu niedawny:
    > http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/93
    9d9ec27a70b229
    > Co ja mam wspolnego z Guantanamo? He?

    Nie pisałeś na europejski/polski usenet jakiś czas to pomyślałem, że może
    Cię tam przymknęli przez pomyłkę :)
    A jeżeli pytasz co masz wspólnego z Guantanamo - już odpowiadam. Mianowicie
    odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta - mieszkasz w kraju, który
    zbudował i zarządza tym piekiełkiem ;)

    Buźka i serdeczne pozdrowienia z Europy :)

  • 115. Data: 2010-02-11 17:45:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 09:38:34 -0800 (PST), bradley.st napisał(a):
    > I jak dlugo to moze byc maksymalnie?

    A nie pamiętam, po 2 tygodniach chyba się odbija :)
    Ja nienawidzę łazić na pocztę i stać w kolejkach, więc wypełniłem (razem
    z całą rodziną) ten kwitek by wrzucali polecone do skrzynki - przynajmniej
    taka ulga...

    > Tzn. zeby nie bylo ze krytykuje,
    > ja sie staram dostrzec jasniejsze strony systemu pocztowego w Polsce -
    > bo moze sa.

    Nie ma chyba żadnych :)

    > Ale chyba jednak amerykanski jest bardziej przyjazny uzytkownikowi,

    > bo to listonosz chodzi z listem tam i z powrotem, a nie ja.

    Nie tylko dlatego...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 116. Data: 2010-02-11 17:51:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > ja sie staram dostrzec jasniejsze strony systemu pocztowego w Polsce -
    > bo moze sa.

    Nie staraj się - nie warto. Polski system pocztowy nie ma żadnych jasnych
    stron. To głęboka komuna, zasypana kilometrem PRLowskiego mułu + dodatkiem
    związków zawodowych, które w przypadku takich instytucji w 99% przypadków
    robią wszystko aby było dobrze im a nie firmie, która ich sponsoruje :)

    > Ale chyba jednak amerykanski jest bardziej przyjazny
    > uzytkownikowi, bo to listonosz chodzi z listem tam i z powrotem, a nie ja.

    Może jest, co nie zmienia faktu, że jeżeli dożyjemy kiedyś czasu reformy
    naszego rynku pocztowego to powinniśmy się opierać na rozwiązaniach
    europejskich, które są dobre, sprawdzone i co najważniejsze - bliższe nam
    pod względem geograficznym :)

  • 117. Data: 2010-02-11 18:04:28
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Lut, 12:51, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

> [...]
    > naszego rynku pocztowego to powinniśmy się opierać na rozwiązaniach
    > europejskich, które są dobre, sprawdzone i co najważniejsze - bliższe nam

    Ze blizsze geograficznie to nie mozna zaprzeczyc, ze sprawdzone - tez
    nie. Ale dobre? Poczta niemiecka zdaje sie zamyka urzedy. Wloska i
    francuska chyba tez ma problemy jesli wlasnie nie strajkuje. Co nam
    jeszcze zostaje? Nie mam pojecia jak dziala w Skandynawii.

  • 118. Data: 2010-02-11 18:11:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > Ze blizsze geograficznie to nie mozna zaprzeczyc, ze sprawdzone - tez
    > nie. Ale dobre?

    Akurat z niemiecką pocztą współpracę mam b. dobrą :)

    > Poczta niemiecka zdaje sie zamyka urzedy.

    nie zmienia to jednak faktu, że nadal działa dobrze, czego nie mogę
    powiedzieć o jej polskim odpowiedniku, który... również zamyka oddziały.

    > Wloska i francuska chyba tez ma problemy jesli wlasnie nie strajkuje.

    Jaki problemy? :)

    > Co nam jeszcze zostaje? Nie mam pojecia jak dziala w Skandynawii.

    Ja też nie :)

    Pozdrawiam ciepło :) nie przepraszam - gorąco! :)

  • 119. Data: 2010-02-11 18:47:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 18:51:24 +0100, Valdi napisał(a):
> [...]
    > związków zawodowych, które w przypadku takich instytucji w 99% przypadków
    > robią wszystko aby było dobrze im a nie firmie, która ich sponsoruje :)

    Ale jeśli ją zestawić z firmami które z nią konkurują... to wcale tak źle w
    sumie nie wychodzi ;) Wie o tym każdy kto wysyłał coś inPostem czy inną
    firmą...

    Myślę że sensowne by było takie uregulowanie rynku, żeby np. przesyłki
    poniżej 50g mogły być obsługiwane tylko przez firmy zapewniające usługi
    powszechne: dostarczenie w każdy zakątek kraju w ciągu max. 4 dni roboczych,
    przy przekroczeniu terminu - zwrot 150% kwoty pobranej za dostarczenie
    przesyłki. Ciekawe by to było ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 120. Data: 2010-02-11 19:12:08
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jacek Osiecki" news:slrnhn8k5l.kei.joshua@tau.ceti.pl

    > Ale jeśli ją zestawić z firmami które z nią konkurują... to wcale tak źle
    > sumie nie wychodzi ;) Wie o tym każdy kto wysyłał coś inPostem czy inną
    > firmą...

    A to już inna bajka... Inpost działa w 99% gorzej niż PP.

> [...]
    roboczych,
    > przy przekroczeniu terminu - zwrot 150% kwoty pobranej za dostarczenie

    Jeżeli mnie pamięć to rynek pocztowy zostanie uwolniony w 2011 roku i wtedy
    każda chętna firma będzie mogła dostarczać listy/przesyłki poniżej 50g. Co z
    tego wyniknie - nie wiem.
    Nauczony złymi doświadczeniami z PP oraz inpostem, jeżeli już muszę coś
    komuś wysyłać (paczkę itp.) to robię to kurierem - zapłacę więcej ale mam
    przynajmniej pewność, że adresat otrzyma to co chcę mu przesłać :)