-
1. Data: 2010-02-09 19:00:49
Temat: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: Rafal M <r...@g...com>
Hej
Zna ktos moze jakis sposob na popedzenie Multibanku przy reklamacji
natury technicznej (a nie finansowej)? Czekam juz 3,5 miesiaca na
rozpatrzenie tej reklamacji.
A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.
Niby prosty blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.
Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?
Pozdrawiam
Rafal
-
2. Data: 2010-02-09 19:23:56
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: filip lach <f...@g...pl>
Rafal M pisze:
> Hej
> A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
> kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
> kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.
> Niby prosty blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.
>
> Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?
>
> Pozdrawiam
> Rafal
Mam ten sam problem, doszedłem do wniosku, że szybciej się dogadam z
pocztą niż z Multi
i po prostu przekierowują pocztę do mojej miejscowości.
-
3. Data: 2010-02-09 19:32:30
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: XYZ <j...@m...bin>
On 2010-02-09 20:23, filip lach wrote:
> Rafal M pisze:
>> Hej A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
>> kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
>> kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.
>> Niby prosty blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.
>>
>> Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?
>>
>> Pozdrawiam
>> Rafal
> Mam ten sam problem, doszedłem do wniosku, że szybciej się dogadam z
> pocztą niż z Multi
> i po prostu przekierowują pocztę do mojej miejscowości.
Dziwne to. Chyba muszą w ogóle nie przechowywać miejscowości w bazie.
-
4. Data: 2010-02-09 20:28:11
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: Rafal M <r...@g...com>
On 9 Lut, 20:32, XYZ <j...@m...bin> wrote:
> Dziwne to. Chyba muszą w ogóle nie przechowywać miejscowości w bazie.
Nie wiem w ogole skad oni maja ta swoja baze kodow/miejscowosci. Bo
ona jest nie zgodna ze spisem kodow pocztowych prowadzonym przez
Poczte Polska.
Pozdrawiam
Rafal
-
5. Data: 2010-02-09 22:23:09
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 09 Feb 2010 11:00:49 -0800, Rafal M napisał(a):
> Hej
>
> Zna ktos moze jakis sposob na popedzenie Multibanku przy reklamacji
> natury technicznej (a nie finansowej)? Czekam juz 3,5 miesiaca na
> rozpatrzenie tej reklamacji.
>
> A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
> kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
> kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku. Niby prosty
> blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.
>
> Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?
Czytając tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie,
że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co
miesiąc wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)
A to co powyżej to już w ogóle jakieś kuriozum i lekka kpina z klientów.
Oj sypią się ostatnio owoce BRE sypią - czyżby to jesień średniowiecza? ;)
--
xbartx
-
6. Data: 2010-02-10 00:20:10
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
> Czytając tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie,
> że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co
> miesiąc wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)
>
> A to co powyżej to już w ogóle jakieś kuriozum i lekka kpina z klientów.
> Oj sypią się ostatnio owoce BRE sypią - czyżby to jesień średniowiecza? ;)
>
> --
> xbartx
Nie strasz :)
Potwierdzam. Multi nie dotrzymuje terminów rozpatrywania reklamacji.
Mało tego. Znajomy doświadczył odmowy przyjęcia reklamacji przez
Multilinię AQ.
-
7. Data: 2010-02-10 07:05:22
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Nie strasz :)
> Potwierdzam. Multi nie dotrzymuje terminów rozpatrywania reklamacji.
> Mało tego. Znajomy doświadczył odmowy przyjęcia reklamacji przez
> Multilinię AQ.
bo jakieś dziwne te reklamacje składacie, widocznie mają problem z
systemem i kody pocztowe nie odpowiadają odpowiednim
miejscowością...szkoda tylko, że bank się nie potrafi do tego przyznać
składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
akceptowalnym przeze mnie trybie
--
pozdrawiam
RobertS
-
8. Data: 2010-02-10 07:10:07
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
Rafal M pisze:
> A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
> kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
> kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.
To skąd wiesz, że Ci nie odpowiedzieli? Może wysłali odpowiedź pocztą? ;-)))
--
MiCHA
-
9. Data: 2010-02-10 07:26:19
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Wed, 10 Feb 2010 08:05:22 +0100, RobertS napisał(a):
> składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
> akceptowalnym przeze mnie trybie
A terminie?
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
10. Data: 2010-02-10 08:09:43
Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Od: RobertS <b...@x...pl>
>> składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
>> akceptowalnym przeze mnie trybie
>
> A terminie?
>
>
nie pamiętam jak długo czekałem na odp. ale raczej sprawa została
załatwiona dość szybko, bo nie kojarzę, abym się przy tej okazji jakoś
mocno stresował...
poza tym byłem w stałym kontakcie z doradcą AQ i wiedziałem jak się
sprawy mają ;-)
--
pozdrawiam
RobertS