  • 21. Data: 2011-05-28 18:58:31
    Temat: Re: Amerykanie odkrywaja Ameryke
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" irr93c$aoj$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Może tak. Ale podobno Komisja Eeruopejska zamierza wprowadzić
    > regulację ograniczającą czas przelewu.

    Do 55 sekund. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2011-05-28 19:16:02
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:irrgkr$t0k$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" irrgce$2i8$...@n...onet.pl

    > A czym wchodzenie między wrony różni się od wychowania?

    Tym, ze osoba ktora wyniosla dobre wzorce wychowania z domu
    schodzi czesto na psy trafiajac w nieodpowiednie srodowisko

  • 23. Data: 2011-05-29 10:57:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" irrhli$81v$...@n...onet.pl...

    > Tym, ze osoba ktora wyniosla dobre wzorce wychowania z domu
    > schodzi czesto na psy trafiajac w nieodpowiednie srodowisko

    To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

    IMO wychowanie to wchodzenie między wrony. :)

    I (niestety) człowiek nie może wynieść dobrego wzorca z domu i zejść na psy.
    Dobry wzorzec pokaże człowiekowi schodzenie na psy. Jeśli wyniesiesz wzorzec
    metra -- będziesz mógł budować miarki metrowe porównując je z nim właśnie,
    o ile zechcesz. Przypuszczam, że Ty, pisząc o wynoszeniu dobrych wzorców,
    masz na swej myśli coś więcej niż tylko wynoszenie wzorców.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2011-05-29 13:35:38
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:irt98t$qb7$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" irrhli$81v$...@n...onet.pl...

    > To nie jest odpowiedź na moje pytanie.
    >
    > IMO wychowanie to wchodzenie między wrony. :)
    >
    > I (niestety) człowiek nie może wynieść dobrego wzorca z domu i zejść na psy.

    Sadze ze jednak tu sie myslisz w swoich pogladach.
    Spotkalem w swoim zyciu juz troche osob ktorych domy i rodzice byli OK
    znaczy uczciwi, ciezko pracujacy, i starajacy sie podobnie wychowac dzieci
    a jednak nie uchronilo to mlodych ludzi od "zejscia na psy" po wejsciu w zle
    towarzystwo.

    > Dobry wzorzec pokaże człowiekowi schodzenie na psy.

    I co z tego ze pijak bedzie mial swiadomosc ze jest pijakiem,
    a zlodziej zlodziejem skoro dalej robi i bedzie robil swoje

    Podsumowujac, dopoki bedzie pietnowania spolecznego pewnych zachowan
    i nieskutecznie dzialajacy aparat przymusu/prawa, zawsze sie znajda tacy
    co beda chcieli isc na skroty badz na latwize.
    Odpowiednie wychowanie w rodzinie zapewne jet bardzo pomocne
    jednak chyba czlowiek juz tak ma, ze bardziej go ciagnie do zlego niz do
    dobrego ;)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2011-05-29 18:41:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" irti3i$us9$...@n...onet.pl

> [...]
    > a jednak nie uchronilo to mlodych ludzi od "zejscia na psy" po wejsciu w zle

    Temat na inną grupę -- na dodatek rozległy.
    Wcale nie obstaję przy swoim. To i Judasz dobrze zaczynał... :)

    > I co z tego ze pijak bedzie mial swiadomosc ze jest pijakiem,
    > a zlodziej zlodziejem skoro dalej robi i bedzie robil swoje

    > Podsumowujac, dopoki bedzie pietnowania spolecznego pewnych zachowan

    Brakuje jednego słowa? :) Nie? ;)

    > i nieskutecznie dzialajacy aparat przymusu/prawa, zawsze sie znajda tacy
    > co beda chcieli isc na skroty badz na latwize.

    Z tym zgadzam się.

    > Odpowiednie wychowanie w rodzinie zapewne jet bardzo pomocne
    > jednak chyba czlowiek juz tak ma, ze bardziej go ciagnie do zlego niz do dobrego
    ;)

    IMO człowiek ma w sobie pożądanie dobra.

    -=-

    MZ wielu ludzi uważa swoje złe zachowanie za dobre.
    Kominiarz zabija mnie, ale że społeczeństwo na to
    (wg niego) pozwala, więc i on nie ma wyrzutów sumienia.
    Odpowiedzią na ten stan rzeczy jest represyjne prawo -- karanie zbrodniarzy czy
    przestępców.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2011-05-30 08:10:31
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Na pewno.
    Obecnie jak bezpośrednio sprzedawcy zapłacisz kartą kredytową, to masz
    ochronę banku wystawcy karty.
    Ale jeśli zapłacisz przez pośrednika, w rodzaju paypal, payu czy podobnych,
    to "usługa przelewu zrealizowana" i Twoje pieniązki bye bye, zostajesz
    okradziony w majestacie "prawa".

    -----

  • 27. Data: 2011-05-30 10:58:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ąćęłń" irvjdn$152$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > czy podobnych, to "usługa przelewu zrealizowana" i Twoje pieniązki
    > bye bye, zostajesz okradziony w majestacie "prawa".

    I dlatego właśnie Polacy nie lubią kart kredytowych. :)

    -=-

    A ja nadal nie mam odpowiedzi na moje pytanie -- co dobrego w laniu komórkowym?
    LANiu... I nie o lokalne areały sieciowe mi chodzi...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'