  • 1. Data: 2004-01-29 19:07:27
    Temat: Amra, a może tak zaszczekamy razem!!!
    Od: t...@p...onet.pl

    JA, bo mbank obniżył oprocentowanie kredytów w PLN do przedziału

    5,35% - 9,20%.

    TY, bo mbank podwyższył oprocentowanie kredytów w CHF (o 0,3%) do przedziału

    4,20% - 5,90%.

    Tensor1.

    PS1. A tak zupełnie poważnie, ważne nie są przedziały, ale oprocentowanie
    oferowane typowym klientom (wkład własny w granicach 20%, posiadanie zdolności
    kredytowej tylko z lekkim nadmiarem, stała (niestety) praca itp.)

    PS2. Dla niezorientowanych - przeglądnijcie nasze wcześniejsze wypowiedzi.

  • 2. Data: 2004-01-29 20:46:29
    Temat: Re: Amra, a może tak zaszczekamy razem!!!
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl>

    > 4,20% - 5,90%.

    Jeśli o 0,3 - to chyba pożyczka hipoteczna poszła w górę ?.

    do tej pory (i na www, dalej jest) było "denominowany w CHF od 3,40% do
    3,80% " - czyli plus 0,3 to daje 3,70 a nie 4,20 %

    A pożyczka owszem - "denominowana w CHF od 3,90% do 5,60% " plus 0,3 =
    4,20%...

    Pozdr.
    Janusz

  • 3. Data: 2004-01-29 21:14:54
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 3,80% " - czyli plus 0,3 to daje 3,70 a nie 4,20 %
    >
    > A pożyczka owszem - "denominowana w CHF od 3,90% do 5,60% " plus 0,3 =

    Masz rację, ale zobacz tutaj:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?
    article_id=1005373&type_id=1&order=time

    P. Tensor1

  • 4. Data: 2004-01-29 21:25:19
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    > Masz rację, ale zobacz tutaj:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?
    > article_id=1005373&type_id=1&order=time

    Polecam TINYURL.COM

    http://tinyurl.com/3fdpc

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 5. Data: 2004-01-31 10:22:42
    Od: "KK" <n...@n...com>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > 5,35% - 9,20%.
    >
    > TY, bo mbank podwyższył oprocentowanie kredytów w CHF (o 0,3%) do

    A czemu Amra ma z TObą szczekać? Amra (i ja też) nigdy nie twierdził, że
    kredyty wg stopy Prezesa nie mogą iść w górę (jak również w dół). To Ty się
    zaklinałeś, że samoistne ruchy w dół są nieprawdopodobne. A tym bardziej, że
    w najbliższym czasie Multi obniży oprocentowanie - tym bardziej, że stopy
    oparte o WIBOR poszły do góry.

    Miej honor bracie ;)))

    Pzdr
    KK