  • 1. Data: 2004-01-29 19:44:12
    Temat: Inteligo - jak bezpiecznie wyzerować konto
    Od: "paulos23" <USUŃTO_Proszępaulos23@eranet.pl>

    Witam,

    Po zmianie TOiP w mBanku nie będzie mi już potrzebna karta i konto w
    inteligo do drobnych wypłat z bankomatów (bzwbk ma fajne min. - 10 pln)
    Konta w inteligo nie chcę na razie zamykać, ale chciałbym je bezpiecznie
    wyzerować, aby nie płacić za prowadzenie z saldem <100 pln. Jak mam
    wyzerować konto? Opłaty pobierają mi 8 dnia miesiąca. Z karty zrezygnuję
    wcześniej, ale kiedy przelać kasę, aby średnia na następny miesiąc wyniosła
    równo 0 pln?

    pozdr,.
    paulos23

  • 2. Data: 2004-01-29 19:50:03
    Temat: Re: Inteligo - jak bezpiecznie wyzerować konto
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "paulos23" <USUŃTO_Proszępaulos23@eranet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyzerować konto? Opłaty pobierają mi 8 dnia miesiąca. Z karty zrezygnuję
    > wcześniej, ale kiedy przelać kasę, aby średnia na następny miesiąc

    No to chyba proste. Przelewasz całość salda pierwszego dnia nowego okresu
    rozliczeniowego. Tak, aby saldo księgowe było zero. Kartę możesz zostawić.
    Przecież opłaty miesięczne nie są pobierane, gdy średnie miesięczne saldo
    jest równe zero. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-29 20:01:51
    Od: "paulos23" <USUŃTO_Proszępaulos23@eranet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > Przecież opłaty miesięczne nie są pobierane, gdy średnie miesięczne saldo

    Za kartę też nie kasują ?!?!

  • 4. Data: 2004-01-29 20:04:17
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Za kartę też nie kasują ?!?!

    Jakim prawem mieliby to robić ? TOiP wyraźnie określa, że opłaty miesięczne
    są pobierane jedynie z kont klientów aktywnych, a za klienta aktywnego
    przyjmuje się klienta, którego średnie miesięczne saldo na rachunkach jest
    większe od zera.
    Opłata za kartę jest opłatą miesięczną - wyraźnie oznaczoną w TOiP jako
    miesięczna.

    PS pamiętaj o tym, że jeśli dany dzień wypadnie na sobotę lub niedzielę,
    musisz zrobić przelew komuś do inteligo, bo liczy się saldo księgowe, a nie
    dostępne.