eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAnaliza form i systemu obslugi klienta idywidualnegoAnaliza form i systemu obslugi klienta idywidualnego
  • Data: 2003-10-13 08:41:13
    Temat: Analiza form i systemu obslugi klienta idywidualnego
    Od: " Joasia" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Dostalam do napisania prace na uczelni "Marketingowa analiza form i systemu
    obslugi klienta indywidualnego w banku". Udajac sie do oddzialu banku, wydaje
    mi sie ze powinnam zwrocic uwage na:
    - pion obslugi klienta,
    - dowiedziec sie kto moze zalozyc konto,
    - warunki na jakich mozna zalozyc konto,
    - dostepnosc tego banku w miescie,
    - czas obslugi klienta,
    - produkty w ofercie.
    Ale co jeszcze? Przyznam, ze bankowosc nie jest moja mocna strona. Jezeli ktos
    ma jakies uwagi, podpowiedzi - bede wdzieczna.
    Pozdrawiam Joasia

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1