  • 11. Data: 2003-05-09 14:58:10
    Temat: Re: Ankieta - zmień jej wyniki
    Od: Jacek <y...@p...com>

    Krzysiek wrote:

    > Witam grupowiczów.
    >
    > Proszę o wypełnienie krótkiej (max. 2 minuty) ankiety na temat bankowości
    > internetowej. Wyniki wzbogacą moją pracę magisterską.

    Ok, ale może by tak (zgodnie z ostatnio panującymi u nas trendami ;->)
    udostępnić aktualne wyniki tej ankiety?

  • 12. Data: 2003-05-09 16:27:31
    Temat: Odp: Ankieta - zmień jej wyniki
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Jacek <y...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9gffl$736$...@a...dialog.net.pl...

    > Ok, ale może by tak (zgodnie z ostatnio panującymi u nas trendami ;->)
    > udostępnić aktualne wyniki tej ankiety?

    Ja jestem przeciwny aktualnym trendom i mi się niedobrze robi jak o nich
    słyszę...

  • 13. Data: 2003-05-10 16:45:46
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krzysiek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o wypełnienie krótkiej (max. 2 minuty) ankiety na temat bankowości
    > internetowej. Wyniki wzbogacą moją pracę magisterską.
    > Adres: http://www.air.radom.pl/ankieta.php

    Zrobione. Podzielisz sie wynikami?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 14. Data: 2003-05-11 09:53:47
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kazimierz <kazmirz@astercity(usuń).net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9ja6m$k10$...@f...acn.pl...
    > Zrobione. Podzielisz sie wynikami?

    Oczywiście :) Po zakończeniu badania podam wyniki :)
    Pozdrawiam,
    Krzysiek