  • 1. Data: 2003-05-08 22:00:44
    Temat: kb24 - ratunku
    Od: "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl>

    Witajcie

    Popalila mi sie plyta glowna i musialem reinstalowac win xp. Teraz po
    reinstalacji nie moge otworzyc strony kb24 . Zciagnalem juz wszystkie
    mozliwe updatey do windy. Tzn strona sie otwiera ale jak sie chce zalogowac
    to wyrzuca :

    Moze ktos mi podpowie co sie moglo poprzestawiac. Byc moze cos w
    ustawieniach w i.e. ale niewiem jak powinno byc poprawnie :-/.
    Moze ktos juz to wczesniej przerabial ?

    pomocy !!!
    :-{

    pozdr.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-05-09 04:47:51
    Temat: Re: kb24 - ratunku
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

> [...]
    >
    > Moze ktos mi podpowie co sie moglo poprzestawiac. Byc moze cos w
    > ustawieniach w i.e. ale niewiem jak powinno byc poprawnie :-/.

    na poczatek sprawdz czy masz 128-bit kodowanie, jesli tak to zadzwon na
    infolinie, przesla Ci na mail'a opis konfiguracji przegladarki (fajnie
    zrobiony)

    Pio'Trek'

  • 3. Data: 2003-05-09 14:46:04
    Od: "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl>

    > na poczatek sprawdz czy masz 128-bit kodowanie, jesli tak to zadzwon na
    > infolinie, przesla Ci na mail'a opis konfiguracji przegladarki (fajnie
    > zrobiony)

    mam 128 SSL, wszytsko w przegladarce ustawione jak pisza na swojej www i
    dalej pojawia sie komunikat jak zatwierdzam login i haslo " Strona nie
    została zaladowana do konca lub ustawienia przegladarki uniemozliwiaja
    zalogowanie ! "

    pozdr.
    KRzysiek

  • 4. Data: 2003-05-09 20:05:53
    Od: "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl>

    Juz oki - nie mialem VM Javy :-)))))))))

    pozdr.
    Krzysiek