-
1. Data: 2006-03-10 07:51:14
Temat: Apel do użytkowników LukasBank
Od: "szczawian" <s...@o...pl>
Witam!
Zgłaszam się z apelem do wszystkich użytkowników kont intenetowych w
LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku stworzenia
mozliwości własnego robienia wydruków potwierdzeń przelewów wykonywanych w
serwisie transakcynym banku.Tak prosta i b. przydatna rzecz oferowana
powszechnie przez inne banki w Lukasie jakoś nie może być wprowadzona od lat.
Aby nasz cel osiągnąć,apeluję więc do wszystkich posiadaczy kont w Lukas Banku
o wysyłanie listów do banku z prośbą o jak najszybsze wprowadzenie tej
usługi.Myślę że tylko taka masowa akcja przyniesie jakiś skutek. Życzmy sobie
powodzenia. Jeżeli przyniesie to pozytywny skutek to może w przyszłości
jeszcze jakieś inne zmiany da się wprowadzić. A tak apropo to szkoda że ten
bank nie ma swojego forum.Pozdrawiam szczawian
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2006-03-10 08:09:14
Temat: Re: Apel do u
Od: Michal M JJ <w...@...pl>
> LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku stworzenia
> mozliwości własnego robienia wydruków potwierdzeń przelewów wykonywanych w
> serwisie transakcynym banku.Tak prosta i b. przydatna rzecz oferowana
> powszechnie przez inne banki w Lukasie jakoś nie może być wprowadzona od lat.
zgadza sie ta rzecz (dynamiczne wygenerowanie np pdf'a) jest banalna i trywialna
- kazdy cwiercmozg po 1-godzinnym kursie php jest to w stanie zrobic ale obawiam
sie ze problem nie lezy w skali trudnosci tego zadania a w tym ze to
potwierdzenie (wysylane poczta) jest platne - malo tego prawie wszystkie
duperele sa platne w Lukasie :-(
reasumujac - ja sie podpisuje pod tym projektem - bede ich nekal poczta
wewnetrzna bo tez mi tego brakuje (w inteligo, vw czy mbanku drukowalem
wielokrotnie)
pozdro
michal
-
3. Data: 2006-03-10 08:10:20
Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
szczawian napisał(a):
> Zgłaszam się z apelem do wszystkich użytkowników kont intenetowych w
> LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku stworzenia
Nie chce mi się ...
--
|______ Stasio Podróżnik
o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum
(Oo =00= oO) mail: www.tinyurl.com/6qvjz *Pomóż* ! www.pajacyk.pl
[]=******=[] http://skocz.pl/jedz-na-narty - Przemyśl - Tylko w
nartach !
-
4. Data: 2006-03-10 08:43:29
Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
A co ciekawe w DEMO systemu Lukasa jest opcja Drukuj potwierdzenie.
Miłego dnia
Tomek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2006-03-10 09:05:40
Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
Od: "szczawian" <s...@o...pl>
> A co ciekawe w DEMO systemu Lukasa jest opcja Drukuj potwierdzenie.
>
> Miłego dnia
> Tomek
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Tak w demo pokazują, że jest taka możliwość ale to jest niestety nieprawda.
Nie ma tej opcji w systemie i na dodatek ciągle ściemniają że w przyszłości to
wprowadzą ale lata płyną i nic się nie dzieje a powodem tego jest pewnie to że
za papierowe potwierdzenie otrzymane od nich niestety trzeba płacić :-((
Najlepszą formą jest wysłanie listu do nich wewn. pocztą w bankowym systemie
transakcyjnym - to nic nie kosztuje. trzeba ich nękać!!Pozdrawiam szczawian
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2006-03-10 09:36:08
Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
Od: Lucas <l...@p...com>
szczawian wrote:
> Tak w demo pokazują, że jest taka możliwość ale to jest niestety nieprawda.
> Nie ma tej opcji w systemie i na dodatek ciągle ściemniają że w przyszłości to
> wprowadzą ale lata płyną i nic się nie dzieje a powodem tego jest pewnie to że
> za papierowe potwierdzenie otrzymane od nich niestety trzeba płacić :-((
> Najlepszą formą jest wysłanie listu do nich wewn. pocztą w bankowym systemie
> transakcyjnym - to nic nie kosztuje. trzeba ich nękać!!Pozdrawiam szczawian
>
A ja bym jeszcze dodal mozliwosc wlasnego sortowania platnosci
oczekujacych (np. przez klkniecie w naglowek), bo teraz sa w kolejnosci
definiowania, co czesto zaciemnia mi obraz oczekujacych mnie wydatkow.
lucas
-
7. Data: 2006-03-10 14:05:46
Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
Od: "janke" <j...@p...onet.pl>
>> Zgłaszam się z apelem do wszystkich użytkowników kont intenetowych w
>> LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku
>> stworzenia
>
> Nie chce mi się ...
nie chce IM sie...
;)
janke
-
8. Data: 2006-03-10 15:18:26
Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
10 Mar 2006 08:51:14 +0100, w <6...@n...onet.pl>,
"szczawian" <s...@o...pl> napisał(-a):
> Zgłaszam się z apelem do wszystkich użytkowników kont intenetowych w
> LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku stworzenia
> mozliwości własnego robienia wydruków potwierdzeń przelewów wykonywanych w
> serwisie transakcynym banku.Tak prosta i b. przydatna rzecz oferowana
Zaraz ci Poke wyjaśnie dlaczego to jest z punktu widzenia bezpieczeństwa
nieprawidłowe i szkodliwe ;)
-
9. Data: 2006-03-10 15:30:50
Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>
Użytkownik "szczawian" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:62e4.00000059.44114163@newsgate.onet.pl...
> Najlepszą formą jest wysłanie listu do nich wewn. pocztą w bankowym
> systemie
> transakcyjnym - to nic nie kosztuje. trzeba ich nękać!!
Najlepszą formą jest zmiana banku :)
Tylko to może na nich wpłynąć...
pozdrawiam
-
10. Data: 2006-03-10 18:45:00
Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
Lucas <l...@p...com> napisał(a):
>
> A ja bym jeszcze dodal mozliwosc wlasnego sortowania platnosci
> oczekujacych (np. przez klkniecie w naglowek), bo teraz sa w kolejnosci
> definiowania, co czesto zaciemnia mi obraz oczekujacych mnie wydatkow.
>
O tak! To taka zmiana z cyklu mała rzecz a cieszy.
To ja idąc za ciosem dodam jeszcze, sortowanie listy odbiorców
alfabetycznie, a nie po kluczu dodania rekordu /BTW, to chyba jakiś
projektant ortodoks wymyślił, albo minimalista śjakiś nieprzeciętny :^) /.
Jeszcze jest niedociągnięcie, prawdopodobnie konwersji danych między
systemami. Na liście odbiorców pole Data ostatniej płatności jest wypełniane
tylko dla przelewów zdefiniowanych w nowym systemie. Dla płatności
zdefiniowanych wcześniej pole to pozostaje puste, więc jeśli ma się
zdefiniowane jakieś płatności cykliczne, to trzeba redefiniować żeby
działało poprawnie.
Miłego dnia
Tomek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/