  • 11. Data: 2006-03-11 07:35:31
    Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
    Od: tenesu <t...@n...net>

    "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> wrote in
    news:dushfc$11k$1@inews.gazeta.pl:

    > O tak! To taka zmiana z cyklu mała rzecz a cieszy.

    napisali mi, ze nie przewiduja takiego udogodnienia. dziwne to, bo wiedza
    przeciez, jak sie to robi: w kartach kredytowych taki mechanizm jest
    zaimplementowany.

    --
    tenesu

  • 12. Data: 2006-03-12 16:57:38
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    szczawian napisał(a):
    > Witam!
    > Zgłaszam się z apelem do wszystkich użytkowników kont intenetowych w
    > LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku stworzenia
    > mozliwości własnego robienia wydruków potwierdzeń przelewów wykonywanych w
    <...>
    Skoro to takie istotne dla Ciebie moze po prostu zmien bank? Odpowiednia
    ilosc rezygnujacych (i podajacych to w powodzie) ma szanse przekonac
    nawet beton.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 13. Data: 2006-03-12 20:36:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 10 Mar 2006 08:51:14 +0100, "szczawian" <s...@o...pl> wrote:

    >Zgłaszam się z apelem do wszystkich użytkowników kont intenetowych w
    >LukasBanku o rozpoczęcie akcji wymuszenia na informatykach banku stworzenia

    informatykach? Tam powinni ludzi zatrudnić :-) Użytkowanie poczty to
    horror...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2006-03-12 23:14:32
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <mja@serwer_interii.pl>

    szczawian wrote:
> [...]
    > mozliwości własnego robienia wydruków potwierdzeń przelewów wykonywanych w
    > serwisie transakcynym banku.Tak prosta i b. przydatna rzecz oferowana

    dzisiaj już jest tak, że to nie informatycy rządzą w bankach,
    to jest po prostu zmiana w systemi, którą jakiś menadżer musi zamówić
    u dostawcy systemu, to nie informatyk o tym decyduje tylko menadżer
    produktu, albo jakiś wiceprezes

    MJ