  • 1. Data: 2010-01-11 12:48:21
    Temat: Aquarius - czy można się zgłosić? :)
    Od: Macios <m...@w...pl>

    Kiedyś dzwonili z multi w sprawie zamiany mojego rachunku na aquariusa.
    Spuściłem ich wtedy na drzewo, ale po dwóch latach sytuacja się zmieniła i
    chętnie skorzystam z wyższego oprocentowania lokat i niższego kredytów. Da
    się samemu wejść w aquariusa, czy też propozycja musi wyjść od banku?

  • 2. Data: 2010-01-11 12:51:59
    Temat: Re: Aquarius - czy można się zgłosić? :)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Macios" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...
> [...]
    > chętnie skorzystam z wyższego oprocentowania lokat i niższego kredytów. Da
    > się samemu wejść w aquariusa, czy też propozycja musi wyjść od banku?

    Da się zgłosić, o ile spełniasz warunki wpływów albo zgromadzonych środków
    bodajże w ciągu ostatnich 6 miesięcy. :)

  • 3. Data: 2010-01-11 14:51:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.01.2010 13:51), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Macios" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Da się zgłosić, o ile spełniasz warunki wpływów albo zgromadzonych
    > środków bodajże w ciągu ostatnich 6 miesięcy. :)

    Które jeżeli dobrze pamiętam - są nie do osiągnięcia dla tych których ta
    oferta interesuje, zaś dla tych którzy mogą ją osiągnąć - oferta jest do
    bani (dodajmy że oferta generalnie jest do bani).

    Ja zostałem do AQ zaproszony, mimo że (jeżeli dobrze pamiętam) nawet nie
    zbliżałem się do ich kryteriów.

    p. m.

  • 4. Data: 2010-01-11 15:13:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Które jeżeli dobrze pamiętam - są nie do osiągnięcia dla tych których ta
    > oferta interesuje, zaś dla tych którzy mogą ją osiągnąć - oferta jest do
    > bani (dodajmy że oferta generalnie jest do bani).

    5000 zł wpływy nie do osiągnięcia? Wliczają się także wpłaty własne.

    A oferta jest kompletnie do bani, ale tak czy inaczej ma przewagę lepszego
    oprocentowania i niższych prowizji w stosunku do standardowej oferty Multi.

  • 5. Data: 2010-01-11 16:12:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.01.2010 MarekZ <b...@a...w.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > 5000 zł wpływy nie do osiągnięcia? Wliczają się także wpłaty własne.

    Chyba 8k
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2010-01-11 16:24:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:s...@l...local
    domain...

    > Chyba 8k

    W sumie racja, bo bez zwrotu opłaty kupowanie tej oferty to już w ogóle
    masochizm. Ale do samego zakupu oferty wystarcza 5k.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquari
    us/dla_kogo

  • 7. Data: 2010-01-11 18:32:22
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-11 17:24, MarekZ pisze:

    > W sumie racja, bo bez zwrotu opłaty kupowanie tej oferty to już w ogóle
    > masochizm. Ale do samego zakupu oferty wystarcza 5k.
    >
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquari
    us/dla_kogo

    Widać podobnie jak w mBanku nie ma komu poprawiać www.
    W TOiP od dość dawna jest 8000/12000 zł zależnie od taryfy:
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/1/1584129/taryfa_prowizji_i_oplat_1584129.pdf
    strona 6 przypisy 3 i 4.
    Takie limity są AFAIR od czasu jak te dwie taryfy zaistniały.

  • 8. Data: 2010-01-11 18:44:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > strona 6 przypisy 3 i 4.
    > Takie limity są AFAIR od czasu jak te dwie taryfy zaistniały.

    No tak, ale to są limity do zwrotu opłaty, a nie do zakupu oferty.

  • 9. Data: 2010-01-11 20:01:54
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-11 19:44, MarekZ pisze:
> [...]
    aryPL/1/1584129/taryfa_prowizji_i_oplat_1584129.pdf

    > No tak, ale to są limity do zwrotu opłaty, a nie do zakupu oferty.

    Fakt - z opóźnieniem, ale dotarła do mnie różnica ;-)

  • 10. Data: 2010-01-11 21:07:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
> [...]
    > bani (dodajmy że oferta generalnie jest do bani).
    >
    > Ja zostałem do AQ zaproszony, mimo że (jeżeli dobrze pamiętam) nawet nie

    To jest normalna wersja konta i otwieraja ja tak jak kazda inna. Generalnie
    nic w tej wersji konta nie ma nadzwyczajnego. Ci co wymyslili ten patent z
    obrotami to chyba sa troche na bakier z wyksztalceniem. Obroty to sobie
    mozna robic, ile sie chce wplacajac i wyplacajac z innego banku te sama
    kwote pare razy. W 'myslacych' bankach wymagaja np utrzymywania
    odpowiedniego salda ror+depozyty i ma to chyba wtedy jakis sens dla banku i
    okreslone korzysci. Wystarczy puscic przelew na wymagana kwote 1-sesja
    elixir z innego banku i o 12:30 odeslac z powrotem; przy zalozeniu, ze bank
    wysylajacy odbiera 3-sesje elix. pieniadze nie sa ani jeden dzien na
    nieoprocentowanym AQ, ale komputer zarejestruje wplywy i zwolni nas z
    koszmarnych oplat za konto. Jak ktos w tej usludze konta AQ widzi cos
    nadzwyczajnego to moze latwo spelnic ten warunek. Sa lepsze standardowe
    oferty na rynku i nie ma chyba koniecznosci az tak dobijac sie po to ich
    konto.