    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aquarius - czy można się zgłosić? :)
    Date: Mon, 11 Jan 2010 22:07:18 +0100

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    news:hife2p$t56$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    .net...

    > Które jeżeli dobrze pamiętam - są nie do osiągnięcia dla tych których ta
    > oferta interesuje, zaś dla tych którzy mogą ją osiągnąć - oferta jest do
    > bani (dodajmy że oferta generalnie jest do bani).
    >
    > Ja zostałem do AQ zaproszony, mimo że (jeżeli dobrze pamiętam) nawet nie
    > zbliżałem się do ich kryteriów.

    To jest normalna wersja konta i otwieraja ja tak jak kazda inna. Generalnie
    nic w tej wersji konta nie ma nadzwyczajnego. Ci co wymyslili ten patent z
    obrotami to chyba sa troche na bakier z wyksztalceniem. Obroty to sobie
    mozna robic, ile sie chce wplacajac i wyplacajac z innego banku te sama
    kwote pare razy. W 'myslacych' bankach wymagaja np utrzymywania
    odpowiedniego salda ror+depozyty i ma to chyba wtedy jakis sens dla banku i
    okreslone korzysci. Wystarczy puscic przelew na wymagana kwote 1-sesja
    elixir z innego banku i o 12:30 odeslac z powrotem; przy zalozeniu, ze bank
    wysylajacy odbiera 3-sesje elix. pieniadze nie sa ani jeden dzien na
    nieoprocentowanym AQ, ale komputer zarejestruje wplywy i zwolni nas z
    koszmarnych oplat za konto. Jak ktos w tej usludze konta AQ widzi cos
    nadzwyczajnego to moze latwo spelnic ten warunek. Sa lepsze standardowe
    oferty na rynku i nie ma chyba koniecznosci az tak dobijac sie po to ich
    konto.