  • 1. Data: 2010-06-30 14:04:29
    Temat: Aquarius- nowa taryfa opłat i prowizji
    Od: "Curious" <c...@m...com>

    Już się ucieszyłem z nowej taryfy opłat i prowizji dla Aquariusa, już
    złożyłem wniosek o konto wspólne, żeby do nich wrócić kiedy doczytałem tę
    zmianę z opłatą za kartę do konta: 3 PLN bez możliwości zwrotu przy
    wygenerowaniu obrotu. Dochodzą darmowe wypłaty na całym świecie, ale nie
    jeżdżę na tyle często, żeby na tym skorzystać.
    Szkoda, bo system transakcyjny jest zdecydowanie bogatszy i przyjaźniejszy
    niż w Deutsche, dodatkowo on-line'owy. :(
    Niestety cenię sobie darmowość, mogą być jakieś realne warunki, żeby ją
    osiągnąć, a tu klapa.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-07-01 07:44:14
    Temat: Re: Aquarius- nowa taryfa opłat i prowizji
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    "Curious" <c...@m...com> wrote in

    > Już się ucieszyłem z nowej taryfy opłat i prowizji dla Aquariusa, już
    > złożyłem wniosek o konto wspólne, żeby do nich wrócić kiedy doczytałem
    > tę zmianę z opłatą za kartę do konta: 3 PLN bez możliwości zwrotu....

    no prosze Cie - to jest kwota marginalna w ogolnym kontekscie :) pozdro

  • 3. Data: 2010-07-01 19:59:49
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-06-30 16:04, Curious pisze:
> [...]
    > niż w Deutsche, dodatkowo on-line'owy. :(
    > Niestety cenię sobie darmowość, mogą być jakieś realne warunki, żeby ją

    Robisz sztuczny obrot 12K PLN, zmieniasz taryfe na Intensive i masz za
    darmo....

    Pozdrawiam,
    Marcin