  • 1. Data: 2010-06-30 12:05:53
    Temat: Obniżka w OF
    Od: tad <t...@g...com>

    Nie wiem czy to już było .Od jutra OF obniża oprocentowanie lokat.

  • 2. Data: 2010-06-30 12:46:16
    Temat: Re: Obniżka w OF
    Od: Homzik <h...@g...com>

    A skąd wiesz i na ile obniża?

  • 3. Data: 2010-06-30 12:52:21
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Jun 30, 2:46 pm, Homzik <h...@g...com> wrote:
    > A skąd wiesz i na ile obniża?

    Dzwonią. Z tego co pytalem, 3M na 4.85%, nie pytalem o 6M.

    mucher

  • 4. Data: 2010-06-30 16:08:41
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chyba faktycznie obniżą - nie działa składanie wniosków. :(

  • 5. Data: 2010-06-30 17:37:11
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-30 18:08, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Chyba faktycznie obniżą - nie działa składanie wniosków. :(

    I o to chodzi, o to chodzi!
    Wiara tłumnie rzuciła się składać wnioski, aż serwer się zapchał...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 6. Data: 2010-06-30 22:36:49
    Od: Homzik <h...@g...com>

    3m - 4,85%
    6m - 5%
    12m - 5,25%

  • 7. Data: 2010-07-01 06:15:15
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > 3m - 4,85%
    > 6m - 5%
    > 12m - 5,25%

    Dzięki temu, gdy juz nie założe lokaty, przy której zawsze zaznaczam, ze nie
    chce potwierdzenia papierowego nie beda musieli mi go jak zwykle wysylac.

    Wczoraj padl kolejny rekord absurdu ze strony tych idiotow - po wysylaniu
    podwojnych i potrojnych poteiwrdzen otwarcia lokaty (oczywiscie o takowe nie
    prosilem) tym razem otrzymalem potwierdzenia zalozenia lokat po ponad!
    miesiacu! od ich uruchomienia.

    Bank kretynow.

    Miesiac temu wyslalem zapytanie, dlaczego dostaje te powtierdzenia, mimo, ze
    ich nie zamawiam. Odpowiedz jaka otrzymalem:
    "na stronie moze Pan wybrac potwierdzenie tradycyjne lub elektroniczne..." -
    rENce opadaja i mUSK sie lasuje czytajac korespondencje od takiego osła.

    Wyslalem dzis kolejna prosbe o wstrzymanie cholernych niezamawianych
    potwierdzen - ciekawe czy odpisze tym razem ktos choc odrobine
    inteligentniejszy od malpy.

  • 8. Data: 2010-07-01 19:36:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konrad N.S." 6...@n...onet.pl

> [...]
    > rENce opadaja i mUSK sie lasuje czytajac korespondencje od takiego osła.

    Cytując kogoś z tej grupy -- ciesz się, że w tę stronę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-07-02 13:35:38
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

    > Dzięki temu, gdy juz nie założe lokaty, przy której zawsze zaznaczam, ze nie
    > chce potwierdzenia papierowego nie beda musieli mi go jak zwykle wysylac.
    Dziwne, jak zaznaczasz że nie chcesz potwierdzenia papierowego? Ja nie widzę
    takiej opcji :-)

    Jest tylko opcja wyboru potwierdzenia papierowego albo elektronicznie, ale nie
    ma opcji: nie chcę papierowego.

    A tak na poważnie - ja nie dostaję papierów, co prawda dawno nie zakładałem
    dużo 'nowych' lokat, a głównie przedłużam istniejące. Nie mniej nie dostaję
    potwierdzeń papierowych. Nie twierdzę że nie mogło im się coś wysypać tylko
    przy Twoich danych, ale może przyczyna leży gdzieś indziej? Tak dla pewności -
    Twojego maila mają? Chyba nie dało się założyć dostępu bez podawania maila,
    nie pamiętam już.

    Pozdrawiam
    Michał M