  • 1. Data: 2004-09-10 16:03:18
    Temat: Arab Bank
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Witam
    Słyszałem , że muzułmanie nie mogą osiągać zysków z udzielonych poźyczek a
    jak pilnie muszę wziąć kredyt hipoteczny.
    Może ktoś słyszał o banku typu jak w tytule działającym w Polsce ?
    Maciek

  • 2. Data: 2004-09-10 16:19:13
    Temat: Re: Arab Bank
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak pilnie muszę wziąć kredyt hipoteczny.
    > Może ktoś słyszał o banku typu jak w tytule działającym w Polsce ?

    Dobre, dobre ;-)

    ZTCP to nie pożyczają na procent (religia), ale zamiast tego są opłaty (rachunek
    ekonomiczny).

    Jacek

  • 3. Data: 2004-09-10 16:47:25
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mmac wrote:
    > Słyszałem , że muzułmanie nie mogą osiągać zysków z udzielonych
    > poźyczek a jak pilnie muszę wziąć kredyt hipoteczny.
    > Może ktoś słyszał o banku typu jak w tytule działającym w Polsce ?

    A ja słyszałem że nie mogą osiągać, ale kosztem współwyznawców ;-)
    Chyba że jesteś mocno zdecydowany ?

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-09-11 09:19:45
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Mmac napisał(a):

    > Słyszałem , że muzułmanie nie mogą osiągać zysków z udzielonych
    > poźyczek a jak pilnie muszę wziąć kredyt hipoteczny.
    > Może ktoś słyszał o banku typu jak w tytule działającym w Polsce ?

    fachowo to sie nazywa Bankowosc islamska ;) (na googlu jest pare
    tematow z tym zwiazanych i skromnie chwalac sie, moj brat jest
    ekspertem od tego typu bankowosci). Otoz jesli chodzi o kredyt
    hipoteczny (kupno NOWEGO mieszkania) mozna to rozwiazac tak, ze bank
    dogaduje sie z developerem, od niego kupuje mieszkanie (taniej), i
    dalej sprzedaje drozej (przy czym tu nie chodzi o jedno mieszkanie w
    bloku, a caly blok etc). Bank najwiecej zarabia (i ryzykuje) przy
    kredytach inwestycyjnych - pozycza na inwestycje, a nastepnie jest
    podzial przy zyskach - stad ryzyko (ale wiadomo, maja swoich
    analitykow)

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...