  • 1. Data: 2004-09-10 15:59:38
    Temat: Doładuj telefon w bankomatach BGŻ S.A.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    BGŻ S.A., we współpracy z firmą Blue Media i operatorami GSM, oferuje
    możliwość zasilania kont pre-paid telefonów SIMPLUS, Idea POP oraz Era TAK
    TAK w sieci swoich bankomatów.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6453

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-13 06:27:38
    Temat: Re: Doładuj telefon w bankomatach BGŻ S.A.
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    oferuje
    > możliwość zasilania kont pre-paid telefonów SIMPLUS, Idea POP oraz

    Nic już nie poprawi mojej opinii o tym banku po wprowadzeniu nowej
    TOiP - no chyba, że jej odwołanie.

    Grzexs