eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiArbiter - dobry straszakArbiter - dobry straszak
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    .nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz A. Jasinski" <m...@x...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Arbiter - dobry straszak
    Date: Mon, 13 Jan 2003 13:33:22 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1042461202 3122 194.181.190.181 (13 Jan 2003 12:33:22 GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Jan 2003 12:33:22 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.192.80.8
    X-Original-NNTP-Posting-From: dorado.prokom.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:221890
    [ ukryj nagłówki ]

    KB coś głupieje i co jakiś czas zaczyna mi wysyłać wyciągi po każdej operacji
    i bierze za to prowizje. Raz to odwoływałem, w styczniu znowu im się coś
    przekręciło. Tym razem zareagowałem szybko i ostro. Można wykorzystywać moją
    reklamację jako wzór ;-) KB po 3 dniach od reklamacji zwrócił kwoty na konto.
    Oczywiście jesteśmy w Polsce i kwota została zwrócona z bieżącą datą operacji,
    ale już to im daruje :-))

    ----------------------------------- -----------------------------------
    Informuję Państwa że błędnie przesyłacie do mnie wyciągi. Powinienem otrzymywać
    wyciągi miesięczne, tymczasem otrzymuję wyciągi po każdej operacji. Nie
    zgłaszałem nigdy dyspozycji przesyłania wyciągu po każdej operacji. Nie macie
    Państwo na to dowodu. W związku z tym żądam zwrotu pobranych prowizji za
    wyciągi po każdej operacji. Są to następujące prowizje: 3,6zł z dnia
    09/10/2002, 3,6zł z dnia 03/01/2003, 4zł z dnia 07/01/2003, 1,6zł z dnia
    07/01/2003 (łącznie 12,8zł).

    Jeśli w ciągu 14 dni nie otrzymam wymienionych kwot spowrotem na konto, będę
    zmuszony skierować sprawę do Arbitra Bankowego.

    Jednocześnie żądam ustawienia wyciągów miesięcznych dla mojego konta ROR.
    O tych błędach informowałem wcześniej już Państwa telefonicznie.

    Z poważaniem
    Mariusz Jasiński
    ##### Odpowiedz operatora #####
    INFORMUJEMY , ŻE REKLAMOWANA PROWIZJA ZOSTANIE ZWRÓCONA A CZESTOTLIWOŚĆ

    YSYŁANIA WYCIĄGÓW ZMIENIONA NA POPRAWNĄ.PRZEPRASZAM Y ZA POWSTAŁE NIEDOGODNOŚCI.

    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1