    From: "Marcin" <k...@k...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Arka IKE - kilka pytan
    Date: Sun, 30 Apr 2006 10:30:47 +0200

    Witam

    Zadalem kilka pytan w mailu do Arki, ale chyba ni edoczekam
    sie juz na odpowiedz. Moze na grupie pojdzie mi lepiej.

    1. Czy po kazdym wplaceniu pieniedzy przychodza potwierdzenia poczta.

    2. Czy IKE z funduszami Arka moge otworzy w dowolnym oddziale BZWBK?

    3. Czy dobrze rozumiem, ze moge otworzyc rejestr i podpisac umowe o
    prowadzenie IKE bez potrzeby jednoczesnej wplaty w oddziale banku i mogę
    dokonac pierwszej wplaty bezposrednio na konto TFI w terminie do 30 dni od
    daty zawarcia umowy? Czy numery kont do wplat na poszczególne rejestry
    zostana przeslane poczta?

    Pozdrawiam

    Marcin