  • 1. Data: 2011-09-28 18:35:34
    Temat: Armagiedon c.d....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Kto uratuje swiat tym razem .....
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90ba94562b
    61e225.html

    ... skoro ben i Donek sie już wystrzelalali z naboi ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-28 18:43:00
    Temat: Re: Armagiedon c.d....
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:35:34 +0200, Endriu napisał(a):

    > Kto uratuje swiat tym razem .....
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90ba94562b
    61e225.html

    > ... skoro ben i Donek sie już wystrzelalali z naboi ?.

    Tym razem swiat uratują banki.

  • 3. Data: 2011-09-28 18:44:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tym razem swiat uratują banki.

    Jakies "fundamentalne" przecieki ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-09-28 19:01:51
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:44:45 +0200, Endriu napisał(a):

    > Jakies "fundamentalne" przecieki ?.
    Przez wyjadzy wypadłem ostatnio z "tematu" więc tylko intuicja. Zresztą,
    czyż ECB nie pozycza bankom kasy biorąc w zastaw złe (greckie) kredyty? Czy
    mamy jakieś bańki na nieruchomościach albo cuś?
    To minie Endriu jak grypa bo kasa żadna a problem chyba trochę rozdmuchany.

  • 5. Data: 2011-09-28 19:23:43
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Czy
    > mamy jakieś bańki na nieruchomościach albo cuś?

    A czy spodziewane jutrzejsze przebicie 30% lokalnego dołka na miedzi ...
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90ba94562b
    61e225.html

    ... to nie będzie pęknięcie jakiejś "bańki" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-09-28 19:40:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A czy spodziewane jutrzejsze przebicie 30% lokalnego dołka na miedzi ...
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90ba94562b
    61e225.html

    > ... to nie będzie pęknięcie jakiejś "bańki" ?.

    Tym bardziej, że podejrzewam, że jutro Gold wystartuje na północ:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac02bc01b0
    ecb773.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-09-28 20:19:18
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac02bc01b0
    ecb773.html

    Ten obrazek rysunek trochę nieaktulany .... Ten będzie lepszy.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/44902b9a04
    bba041.html

    ...z tym dzisiejszym -2% tickiem wychodzi na to że jutro mogło by nastąpić
    objęcie hossy na gold, za którym jednak miedź już nie podąży ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-09-29 06:54:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 22:19:18 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > ...z tym dzisiejszym -2% tickiem wychodzi na to że jutro mogło by nastąpić
    > objęcie hossy na gold, za którym jednak miedź już nie podąży ....

    Chciałbyś zeby to się zmieniało z dnia na dzień a to całe miesiące trwa nim
    trend się odwróci. Nie rozumiem złota (czemu spada czy ma spaść) ale takie
    np. srebro czy miedź mają jeszcze długą drogę w dół. Może nawet cały
    przyszły rok będą dołowały.
    Chyba wszyscy się mylimy w swoich ocenach co do przyszłości euro i dolara a
    wraz z nimi też metali. Zauważ że dolar ciągle się umacnia mimo, że go
    coraz więcej. To przypomina 2008rok, Ludzie wolą dziadostwo o ile pochodzi
    z wielkiego kraju.

  • 9. Data: 2011-09-29 11:02:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > wraz z nimi też metali. Zauważ że dolar ciągle się umacnia mimo, że go
    > coraz więcej. To przypomina 2008rok, Ludzie wolą dziadostwo o ile

    Ale się napierdalają.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/82e182f5da
    a7bc58.html

    Nie chwalić dnia przed zachodem słońca, ale chyba strona popytowa przechodzi
    do ofensywy ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-09-29 11:13:04
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/82e182f5da
    a7bc58.html

    Coś ten link nie działa... Ten będzie lepszy ...

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1106de6d65
    1146ae.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/