  • 1. Data: 2011-05-19 18:07:36
    Temat: Assistance medyczny w Alior Banku - pytanie
    Od: "Raf" <m...@g...pl>

    Hej
    Pytanie dotyczace ubezpieczenia Assistance Pomocni Fachowcy (konkretnie
    medyczny) bezplatnie dawanego do konta w Alior Banku:

    Chodzi mi o przyjazd lekarza do domu po "naglym zachorowaniu".
    Co to jest nagle zachorowanie? Bo w OWU tez jest malo precyzyjne...

    Czy np jak jutro obudze sie z bolem gardla i 37,5'C to jest do nagle
    zachorowanie (zagrazajace zyciu wg OWU)?

    BTW Taki lekarz wystawia zwolnienia chorobowe honorowane przez ZUS?

  • 2. Data: 2011-05-21 17:21:35
    Temat: Re: Assistance medyczny w Alior Banku - pytanie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 May 2011 18:07:36 +0000, Raf napisał(a):

> [...]
    > zachorowanie (zagrazajace zyciu wg OWU)?
    >
    > BTW Taki lekarz wystawia zwolnienia chorobowe honorowane przez ZUS?

    Korzystałem dwa razy przy normalnym przeziębieniu czy tam grypie.
    Zadzwoniłem na infolinię i umówiono wizytę normalnego lekarza.
    Przyjechał, zbadał, zapisał leki i wystawił L4. Szybko i sprawnie to
    poszło a ja urlop na kosztu ZUSu zaliczyłem bez ruszania się z domu.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-05-22 14:37:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 21 Maj, 19:21, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > Przyjechał, zbadał, zapisał leki i wystawił L4. Szybko i sprawnie to
    > poszło a ja urlop na kosztu ZUSu zaliczyłem bez ruszania się z domu.

    Dzieki za info.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2011-05-22 19:38:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-19 20:07, Raf pisze:
> [...]
    >
    > Czy np jak jutro obudze sie z bolem gardla i 37,5'C to jest do nagle
    > zachorowanie (zagrazajace zyciu wg OWU)?

    Ja mam mniej wiecej cos takiego obecnie i zastanawiam sie czy zamowic
    lekarza z Raiffeisenu, Alioru czy z mBanku ;)

  • 5. Data: 2011-05-22 19:47:36
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Ja mam mniej wiecej cos takiego obecnie i zastanawiam sie czy zamowic
    > lekarza z Raiffeisenu, Alioru czy z mBanku ;)

    To moze zamow z lokalnego osrodka zdrowia ;P
    :))

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-05-22 19:56:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-22 21:47, Waldek pisze:

    > To moze zamow z lokalnego osrodka zdrowia ;P
    > :))

    W "lokalnym osrodku zdrowia" trzeba czekac tydzien na wizyte u lekarza
    pierwszego kontaktu ;) I jeszcze wyczekac sie w kolejce a pozniej zostac
    chamsko obsluzonym i opieprzonym, ze "po co panu antybiotyk!? moge
    PRZEPISAC STREPSILS" :D Autentyk.
    A przy takim wyborze jest swoisty komfort, bo wszedzie sa jakies limity
    liczby zdarzen. W przypadku wizyty lekarza wyglada to tak - Raiffi -
    2/rok, Alior - 2/rok, mBank - 4/rok. Biorac pod uwage, ze choruje raz na
    rok, albo rzadziej, to wybor spory.

  • 7. Data: 2011-05-22 20:27:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

> [...]
    > pierwszego kontaktu ;) I jeszcze wyczekac sie w kolejce a pozniej
    > zostac chamsko obsluzonym i opieprzonym, ze "po co panu antybiotyk!?

    Co do chamstwa się nie wypowiem. Natomiast faszerowanie się
    antybiotykami w przypadku byle przeziębienia, które
    a) "leczone trwa 7 dni, nieleczone tydzień"
    b) chyba całkiem często jest wirusowe

    jest przejawem głupoty.

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 8. Data: 2011-05-22 21:10:50
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

> [...]
    > pierwszego kontaktu ;) I jeszcze wyczekac sie w kolejce a pozniej zostac
    > chamsko obsluzonym i opieprzonym, ze "po co panu antybiotyk!? moge

    No cóż, jak to mowia - trzeba miec zdrowie zeby sie leczyc ;P
    dlatego dohtore odwiedzam wylacznie wowczas gdy niezbedne jest mi L4
    w przypadku popularnej "pierdoly" typu grypa, biore wolne lub urlop
    Tak wiec nie mam specjalnie okazji doświadczac wspomnianych uroków

    Koncze temat, bo robi sie off-topic ;)