  • 1. Data: 2004-09-03 09:56:24
    Temat: Auto na kredyt - pytanie
    Od: "Muchomor" <m...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie. Jesli kupuje samochod na raty (bank finansuje
    zakup tego samochodu oczywiscie), czy staje sie pelnoprawnym
    wlascicielem tego samochodu, i czy mam mozliwosc
    ew. pozniej go sprzedac? Czy jest taka informacja
    gdzies wbijana? Mowiac krotko: czy moge taki samochod sprzedac?

    Pozdrawiam
    Muchomor

  • 2. Data: 2004-09-03 10:02:12
    Temat: Re: Auto na kredyt - pytanie
    Od: "JARBIT" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ew. pozniej go sprzedac? Czy jest taka informacja
    > gdzies wbijana? Mowiac krotko: czy moge taki samochod sprzedac?

    To wzaleznosci od banku. Najczesciej jednak jest tak iz bank jest
    wspolwlascicielem auta 50% i nie mozesz go sprzedac bez wiedzy banku. W
    dowod jest wbite wspolwlasnosc.

  • 3. Data: 2004-09-03 21:03:02
    Od: "josefina" <j...@p...onet.pl>

    bank zabiera Ci ksiazke pojazdu
    i dupa zimna
    nie sprzedasz!!!!

  • 4. Data: 2004-09-06 05:45:27
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 23:03:02 +0200, josefina napisał(a):

    > bank zabiera Ci ksiazke pojazdu
    > i dupa zimna
    > nie sprzedasz!!!!

    Zależy jaki bank. Mnie mój nie zabrał :-)

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak

  • 5. Data: 2004-09-06 06:57:22
    Od: e...@p...onet.pl

    to zależy od formy zabezpieczenia kredytu. Jeśli zastaw to właścicielem jest
    kredytobiorca, jeśli natomiast przewłaszczenie to to bank jest właścicielem a
    kredytobiorca użyczającym. W każdym przypadku sprzedaż samochodu wymaga zgody
    banku. W przypadku przewłaszczenia z chwilą spłaty całości kredytu wraz z
    należnymi odsetkami właścicielem staje się kredytobiorca. To wynika z
    podpisanej umowy.