  • 11. Data: 2010-06-09 21:37:08
    Temat: Re: Autodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedni
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 07:29:26 -0700, BK napisał(a):

    > Inna sprawa, ze nie bardzo rozumiem na czym ma polegac kurs na ktorym ma
    > bank interes, a na ktorym nie. Bank zarabia na obrocie niezaleznie od
    > kursow.

    No jak dzwoniłem na partyline, bo system wyrzucał "Odmowa kwotowania" to
    się dowiedziałem, że jak są wahania kursu, to bank może odmówić przyjęcia
    zlecenia i tyle, dopóki nie uzna, że jest ok. Wygląda to mniej więcej tak
    (przykładowo), że sprzedając 5k (limit dla indywidualnych klientów)
    jednostek danej waluty bank nie przyjął zlecenia jej odkupienia po 1,55
    albo już po 1,51 było ok i kupił. Ot i wszystko, dlatego uważam, że ta
    usługa jest wybrakowana, bo w jakimś skrajnym przypadku, możemy być
    nieźle ugotowani.

    Xenocide

  • 12. Data: 2010-06-09 21:37:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 07:22:48 -0700, BK napisał(a):

    > A forex pozwala wymieniac waluty czy tylko grac na kursie? :)

    Nie no wiadomo, to raczej wszyscy wiedzą, to był taki popularny skrót
    myślowy hłe hłe

    Xenocide

  • 13. Data: 2010-06-09 21:37:38
    Od: xbartx <b...@h...net>