  • 1. Data: 2008-10-03 09:30:41
    Temat: Autoryzowanie PINem karty z chipem
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Czy każda transakcja kartowa w sklepie kartą z chipem autoryzowana jest
    PINem ?
    chodzi mi głównie o KK BZWBK i mBanku

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 2. Data: 2008-10-03 09:35:21
    Temat: Re: Autoryzowanie PINem karty z chipem
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy każda transakcja kartowa w sklepie kartą z chipem autoryzowana jest
    > PINem ?
    > chodzi mi głównie o KK BZWBK i mBanku

    nie

  • 3. Data: 2008-10-03 09:47:30
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 03-10-2008 o 11:35:21 RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > nie

    w takim razie po kiego ten chip ?

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 4. Data: 2008-10-03 09:57:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > w takim razie po kiego ten chip ?

    nie każdy terminal obsługuje chip, jak trafisz na taki niobsługujący to
    może się zdarzyć, że zamiast pinu bedzie podpis...

    czesto korzystam z allekarty i moze 1 transakcja na 20 jest na podpis

  • 5. Data: 2008-10-03 19:44:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek Renik wrote:

    > w takim razie po kiego ten chip ?

    po to zeby "paska magnetycznego" nie dało się skopiować.

  • 6. Data: 2008-10-05 00:43:28
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > w takim razie po kiego ten chip ?

    dla bajeru i bezpieczeństwa ... BANKU!
    Gdyzby wszystkie terminale byly na karty CHipowe a karty bez paska to
    mialoby racje bytu a tak to jest to gadzet.

  • 7. Data: 2008-10-05 14:47:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "JerzyR" <j...@d...pl> writes:

    > dla bajeru i bezpieczeństwa ... BANKU!
    > Gdyzby wszystkie terminale byly na karty CHipowe a karty bez paska to
    > mialoby racje bytu a tak to jest to gadzet.

    To ze ktos nie moze czegos uporczywie zrozumiec nie znaczy, ze to cos
    nie ma sensu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2008-10-05 20:45:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek Renik" o...@d...local.ies.co.pl

    > Czy każda transakcja kartowa w sklepie kartą z chipem autoryzowana jest PINem ?

    Poszukaj w Statoilu -- tam ponoć na podpis.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'