  • 1. Data: 2008-10-03 08:55:17
    Temat: Przelew z KK - Allekarta
    Od: Adam <A...@g...com>

    Ostatnio przy dokonywaniu przelewu pokazała mi się informacja, że od 1
    listopada przelew będzie kosztował nie 3 zł a 1% wartości przelewu,
    minimum 2 zł. Teraz jednak nie mogę znaleźć tej informacji. Czy ta
    zmiana jest już pewna ?

  • 2. Data: 2008-10-03 09:01:51
    Temat: Re: Przelew z KK - Allekarta
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > listopada przelew będzie kosztował nie 3 zł a 1% wartości przelewu,
    > minimum 2 zł. Teraz jednak nie mogę znaleźć tej informacji. Czy ta

    raczej tak, nie sądzę, aby bank miał się z tego wycofać...

  • 3. Data: 2008-10-03 09:45:45
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Adam wrote:
> [...]
    > listopada przelew będzie kosztował nie 3 zł a 1% wartości przelewu,
    > minimum 2 zł. Teraz jednak nie mogę znaleźć tej informacji. Czy ta

    Sprawa jest dziwna, bo w toip nadal jest opłata 3 zł.

  • 4. Data: 2008-10-03 09:53:05
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawa jest dziwna, bo w toip nadal jest opłata 3 zł.

    Skoro zmiana ma obowiązywać od 1 listopada, to nie jest takie dziwne, że
    aktulanie (w październiku) w TOiP jest opłata 3 PLN. :)

    Może czytają w banku tę listę i wymiękli... :)

  • 5. Data: 2008-10-03 14:18:15
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Może czytają w banku tę listę i wymiękli... :)
    Pewnie czytają więc się poskarżę, że najbardziej wkuża mnie pierdylion
    haseł i loginów w tym banku, NIK, hasło telefoniczne, SMS-owe, internetowe,
    hasło do kontaktów telefonicznych z konsultantem, hasło SMS 3D-secure i h..
    wie co jeszcze do tego kilkanaście numerów telefonów każdy do czegoś
    innego saldo, zastrzeganie, info karciane, reklamacje itp.

    W sumie sama karta jak karta zastrzeżeń brak ale biorąc po uwagę, że w
    drugim roku będzie płata do tego z bardzo drogimi przelewami więc na pewno
    wyląduje w koszu.

    I żeby nie było że chcę wszystko za darmo, mogę płacić za pożyczkę-przelew
    z karty ale nie prawie 30%.

  • 6. Data: 2008-10-03 14:49:51
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyląduje w koszu.
    >
    > I żeby nie było że chcę wszystko za darmo, mogę płacić za pożyczkę-przelew

    Kurczę, czy to ja żyję w jakimś równoległym wszechświecie albo już całkiem
    zezgredziałem, czy to innym się już w dupach poprzewracało do reszty. 1%
    prowizji i brak odsetek przez ponad 50 dni to ma być "bardzo drogi przelew"?

    Nie bronię tu BZWBK, bo dla mnie ten bank to jakiś postkomunistyczny relikt
    jeśli chodzi o procedury, bronię zdrowego rozsądku.

    Przy okazji w kwestii karty,o którapytałem w innym wątku. Info z oddziału:
    Nie da się otrzymać platynowej ad hoc KK umieszczając w tym banku środki w
    wysokości 200k. "Gdyby Pan miał te środki ulokowane od pół roku, wtedy
    byłaby inna rozmowa, a tak to ewentualnie zaświadczenie od pracodawcy albo
    PITy z dwóch lat" - rzecze mi śliczna Pani.

    Moja Księżniczko: Gdybym miał je ulokowane w BZWBK od pół roku, to
    zarobiłbym na nich z 5% przy dobrych wiatrach, albo i stracił ze 30% jakbym
    wybrał jakieś wasze fundusze. Ślicznie dziękuję za ten poziom zysków. Dno i
    Muł.

    marekz

  • 7. Data: 2008-10-03 18:17:10
    Od: k...@o...pl

    On 3 Paź, 16:49, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > byłaby inna rozmowa, a tak to ewentualnie zaświadczenie od pracodawcy albo
    > PITy z dwóch lat" - rzecze mi śliczna Pani.

    Ten bank tak ma, że jak odpowiedź w jednym oddziele mi się nie
    podobała to szedłem do innego i było po mojej myśli;)

  • 8. Data: 2008-10-04 20:45:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "quwert" 4qqvbh2671k4$....@4...net

> [...]
    > wyląduje w koszu.

    > I żeby nie było że chcę wszystko za darmo, mogę płacić za pożyczkę-przelew

    Jak już ktoś zauważył - poprzewracało się ludziom w dupach.
    (zakładam, że głowami nie myślą)

    Rok temu bank dał Ci 50 złotych razem z kartą, a w tym chce zabrać
    Ci 58 złotych, czyli karta Cię kosztuje raptem 8 złotych na dwa lata,
    z tym, że te 50 złotych mogło procentować przez ten rok, czyli dać Ci
    ponad 2 złote zysku... Zostaje więc niecałe 6 złotych na dwa lata...

    I przez rok mogłeś sobie przelewać (choćby i do WBK) pieniądze za
    3 złote na 50 dni...

    I to złe warunki?

    -=-

    IMO naprawdę w dupach się ludziom przewraca!!!

    -=-

    Ja to bym chciał taką kartę kredytową, do której by dawali dwie panienki do MEGO
    łóżka.
    Zdrowe, ładne, do rzeczy (mądre) bez nałogów (lub seskoholiczki) pracowite i miłe!!!

    -=-

    Chyba powinniście się nauczyć cenienia dóbr!!!
    I tak bank dał niezły prezent!! Akurat ja na te 50 złotych nie
    załapałem się, bo nie mam zarobków dzięki (*) @$#@!#$%$#! rzymskokatolickim.

    Załapałem się natomiast na prezent od mBanku -- 100 złotych.
    I potraktowałem to jako prezent imieninowy. Zazwyczaj na
    imieniny nikt mi nie daje prezentów. W tym roku było inaczej -- bank dał. :)
    Kartą mBanku zapłaciłem za aparat fotograficzny (na który zbierałem pieniądze
    kilka lat -- w sumie nieco ponad 4 tysiące złotych) więc bankowi się karta
    opłaciła dość szybko. I oczywiście kartę tę spłaciłem kartą WBK (sam nie
    mam karty WBK, ale mam dostęp do nie swojej) więc za aparat zapłaciłem
    dopiero po 3 miesiącach. Wcześniej dostałem zwrot podatku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Postanowiłem, że dziś nie nazwę (*) skurwysynów (duchownych)

  • 9. Data: 2008-10-04 20:47:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" gc5ab8$jn1$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    nich z 5% przy dobrych wiatrach, albo i stracił
    > ze 30% jakbym wybrał jakieś wasze fundusze. Ślicznie dziękuję za ten poziom zysków.

    5% bez dobrych wiatrów. A jakbyś porozkładał na wiele kont (na 400 tysięcy
    kont) to może nawet więcej byś dostał, bo od jakiegoś czasu jest tam po 5.5%
    dla dowolnej kwoty...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-10-04 22:22:57
    Temat: [OT] Re: Przelew z KK - Allekarta
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > MEGO łóżka.
    > Zdrowe, ładne, do rzeczy (mądre) bez nałogów (lub seskoholiczki) pracowite i

    Ale dlaczego mądre? Czyśbyś chciał z nimi negocjować w tym łóżku jakiś kredyt?

    --
    pozdrawiam
    www772