  • 11. Data: 2012-05-04 15:52:58
    Temat: Re: Awaria w mBanku i Multi
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-04, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Chodzi o pieniądze (czasami nie małe) i dostęp do nich, więc IMO pewnie
    > to była najszybsza i najpewniejsza metoda, więc po co kombinować. Jak się
    > pożar zgasi to na spokojnie będzie można dociekać gdzie i co się posypało.

    Tak wyglądają standardowe operacje przy zmianie typu konta ze standardowego
    na konto z limitem. Dokładnie takie same operacje miałem kilka lat temu przy
    zmianie konta na konto z linią i rok temu dla konta firmowego:

    Dla przykładu lista operacji z firmowego:

    10.02.2011 - ZAMKNIĘCIE RACHUNKU - WYPŁATA
    10.02.2011 - OTWARCIE RACHUNKU LIN KRED: LIM XXX
    10.02.2011 - OTWARCIE RACHUNKU - WPŁATA

    Oni nie przywracają stanu rachunków sprzed awarii, tylko ręcznie otwierają
    te kredyty, zapewne przez porównanie stanu "z umów" do stanu faktycznego.
    Mojego kredytu (z ROR) jeszcze nie przywrócili, więc myślę że potwierdza
    to moja teorię, że robią to automaty białkowe. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl