  • 1. Data: 2011-02-02 14:07:33
    Temat: BDI nie kłamie, będzie ciąg dalszy kryzysu.
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    BDI nie kłamie. W odróżnieniu od kontraktów jest odporny na działania
    spekulantów i odzwierciedla rzeczywistość.
    Miesiąc temu pisałem, że leci na pysk. Nic się nie zmieniło i dalej spada do
    poziomu z 2008.
    http://stooq.pl/n/?f=415929&c=0&p=a
    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND

    Pozdrowienia dla niedźwiadków.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2011-02-02 14:13:06
    Temat: Re: BDI nie kłamie, będzie ciąg dalszy kryzysu.
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Dodam jeszcze, że spadek przyspiesza w tempie dramatycznym.

    Z 1600 na 1100 w miesiąc!!!

    Podobny poziom był na przełomie 2008 i 2009 oraz w 2002.

  • 3. Data: 2011-02-02 14:59:18
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > spekulantów i odzwierciedla rzeczywistość.

    > Miesiąc temu pisałem, że leci na pysk. Nic się nie zmieniło i dalej spada do

    A to co i czemu ma służyć. Oby się Twoje słowa sprawdziły, ale przyglądałeś się
    wykresowi??? Porównaj choćby z naszymi kontraktami.

  • 4. Data: 2011-02-02 15:04:39
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > A to co i czemu ma służyć. Oby się Twoje słowa sprawdziły, ale
    > przyglądałeś się
    > wykresowi??? Porównaj choćby z naszymi kontraktami.

    Kontrakty są oderwane od rzeczywistości. Porównaj wykres kontraktów sprzed
    2-3 lat.

    Kupuj plotki, sprzedawaj fakty.
    Faktem jest zamieranie handlu morskiego i poważne zwalnianie światowej
    gospodarki.

  • 5. Data: 2011-02-02 15:24:46
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > 2-3 lat.

    > Kupuj plotki, sprzedawaj fakty.

    > Faktem jest zamieranie handlu morskiego i poważne zwalnianie światowej

    Wig20 wygląda tak samo. W/g tego wykresu handel morski zamiera od początku jego
    istnienia, oczywiście wykresu.

  • 6. Data: 2011-02-02 16:51:29
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Zmień zakres, albo poszukaj na necie dane z ostatnich 10 lat.

  • 7. Data: 2011-02-05 09:36:17
    Temat: Oj misie, BDI od 3 lat nie jest takim wskaznikiem wyprzedzajacym
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Oj misie, BDI od 3 lat nie jest takim wskaznikiem wyprzedzajacym, jakim byl w
    latach 2003-8 , zreszta miewal wahania w duzo wiekszej skali, niz glowne
    indeksy swiatowe.

    Jest to teraz wskaznik niszowy, a 90% z obecnego wygladu wykresu powiazane
    jest ze sprawami, ktore z "core" swiatowej gospodarki maja niewiele wspolnego.

    Nie chce mi sie kolejny raz objasniac, ale wyszukaj dyskusje na
    watku "George" jakies 1,5 roku temu.

    Ale nigdy wiedzy za wiele

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 8. Data: 2011-02-05 10:25:05
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-02-2011 o 10:36:17 Loser <l...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > wspolnego.
    >
    > Nie chce mi sie kolejny raz objasniac, ale wyszukaj dyskusje na

    albo
    http://stojeipatrze.blogspot.com/2011/02/baltic-dry-
    index-czyli-nieczytaj-prasy.html

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2011-02-05 12:18:38
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Loser" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ciao
    >
    > Oj misie, BDI od 3 lat nie jest takim wskaznikiem wyprzedzajacym,

    Bo od 3 lat mamy sztuczną hossę wynikającą z druku pustego pieniądza.
    Czyli BDI w dalszym ciągu działa.

  • 10. Data: 2011-02-05 12:45:25
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Użytkownik "Loser" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Bo od 3 lat mamy sztuczną hossę wynikającą z druku pustego pieniądza.
    > Czyli BDI w dalszym ciągu działa.

    To dlaczego ten pusty pieniądz generuje wszędzie hossę, podaż, popyt i obrót
    tylko nie tu?