  • 11. Data: 2012-05-30 08:32:35
    Temat: Re: BGZ Konto z podwyzka
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 25 Maj, 21:54, disnej wrote:

    > tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

    Moglbys mi objasnic, o co chodzi z tym allegro i ta kwota 1.01?
    Tez mi sie szykuje spro transakcji do wyrobienia i przydalby mi sie
    taki sposob z niskimi kwotami

    --
    pozdr.
    ls

  • 12. Data: 2012-05-30 09:59:27
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    disnej <d...@g...com> napisał(a):

    > W dniu pi=B1tek, 25 maja 2012 19:44:48 UTC+2 u=BFytkownik lucass napisa=B3:
    > =BFeli
    > tu
    > oznacza
    >
    > tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

    Czyli wystarczy kupić 3 razy coś na allegro i zapłacić debetówką za
    pośrednictwem Pay4U i pójdzie?

  • 13. Data: 2012-05-30 10:39:15
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ls <l...@w...pl> wrote:

    > Moglbys mi objasnic, o co chodzi z tym allegro i ta kwota 1.01?
    > Tez mi sie szykuje spro transakcji do wyrobienia i przydalby mi sie
    > taki sposob z niskimi kwotami

    http://allegro.pl/myaccount/billing.php
    (minimalna kwota to wlasnie 1.01zl)

    a.

  • 14. Data: 2012-05-30 14:30:45
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Maj, 10:39, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > http://allegro.pl/myaccount/billing.php
    > (minimalna kwota to wlasnie 1.01zl)

    Rozumiem, ze zasilam swoje konto na Allegro, a potem zlecam sobie
    wyplate?
    I moze to byc karta bankomatowa, np. z BGZ, a nie kredytowa?

    --
    pozdr.
    ls

  • 15. Data: 2012-05-30 14:51:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ls <l...@w...pl> wrote:

    > Rozumiem, ze zasilam swoje konto na Allegro, a potem zlecam sobie
    > wyplate?

    Tego nie wiem, ale jak masz zapłacić allegro 10zl prowizji (od sprzedaży)
    to płacisz 10*1.01zł.

    > I moze to byc karta bankomatowa, np. z BGZ, a nie kredytowa?

    Może być większość bankomatowych. Nie wiem jak BGZ.

    a.