  • 1. Data: 2012-05-25 10:38:00
    Temat: neobank - prośba o opinie
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    W poszukiwaniu dobrze oprocentowanych lokat natrafiłem na ofertę Neobanku
    (Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego), który oferuje np. lokatę 3-
    miesięczną oprocentowaną na 6,6% (Lokata Mistrzowski Procent) - co jest
    chyba w tej chwili jedną z najlepszych ofert na rynku.

    Aby skorzystać z usług banku należy jednak założyć bezpłatny rachunek
    techniczny - nie ma możliwości założenia samej lokaty przez internet tak jak
    np. w OF czy FM Bank.

    Czy ktoś z szanownego koleżeństwa ma takie konto i czy ewentualnie są jakieś
    kruczki lub wybitnie słabe strony tego banku? W jaki sposób są
    uwierzytelniane przelewy (sms/karta kodów/rachunek powiązany) ?

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-05-25 10:41:58
    Temat: Re: neobank - prośba o opinie
    Od: disnej <d...@g...com>

    daruj sobie, 1 lokata 10k, zarobisz 30zl (wiecej niz w innych bankach) a potem
    korespondencyjnie umowe musisz rozwiazywac

    Lepiej juz wisni sprobowac w innych bankach.

  • 3. Data: 2012-05-25 13:23:38
    Od: neoBank Wielkopolski Bank Spółdzielczy <n...@g...com>

    Witaj,
    założyłem u nich neokonto (darmowe konto osobiste) zamiast rachunku
    technicznego ponieważ zyskuje się 2 darmowe przelewy, oraz można
    założyć jedną lokatę na 9%!!!! (zobacz promocję Wysoki Procent).
    Przelewy zatwierdza się kodami sms.
    Cała operacja jest sprawna, po rozmowie z panią z infolinii zostaje
    otwarte konto i przesłane dostępy, na adres korespondencyjny wysyłają
    umowę do podpisania wraz z koperta zwrotną, pierwszy przelew na konto
    w NEO musi być z Twojego rachunku bankowego (dowolna kwota).
    Tak że z mojej strony brak problemów, nie to co Raiffeisen gdzie mimo
    że poszedłem podpisać umowę do placówki to i tak miałem zablokowany
    rachunek :(

    pozdrawiam
    Sebek

  • 4. Data: 2012-05-25 15:37:51
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    neoBank Wielkopolski Bank Spółdzielczy <n...@g...com> napisał
    (a):

    =
    > ..
    > Przelewy zatwierdza si=EA kodami sms.
    > Ca=B3a operacja jest sprawna, po rozmowie z pani=B1 z infolinii zostaje
    > otwarte konto i przes=B3ane dost=EApy, na adres korespondencyjny wysy=B3aj=
    > =B1
    > umow=EA do podpisania wraz z koperta zwrotn=B1, pierwszy przelew na konto
    > w NEO musi by=E6 z Twojego rachunku bankowego (dowolna kwota).
    > Tak =BFe z mojej strony brak problem=F3w, nie to co Raiffeisen gdzie mimo
    > =BFe poszed=B3em podpisa=E6 umow=EA do plac=F3wki to i tak mia=B3em
> [...]

    Drogi Sebku z Neobanku,
    w TOiP nie ma mowy o 2 darmowych przelewach a za autoryzację sms bank liczy
    sobie 20 groszy od sztuki. W związku z tym pozostanę raczej przy rachunku
    technicznym.

    A zanim zacznie się udawać klienta i zachwalać swój bank to warto się
    wcześniej przelogować (nie mówiąc o tym, że jest to nieetyczne).

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 5. Data: 2012-05-25 16:18:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    neoBank Wielkopolski Bank Spółdzielczy napisał(a) :
    > założyłem u nich neokonto

    Ależ prymitywna kryptoreklama. Mogliby zatrudnić kogoś
    inteligentniejszego niż szympansa nauczonego wciskać "wyślij".

    > (darmowe konto osobiste) zamiast rachunku
    > technicznego ponieważ zyskuje się 2 darmowe przelewy, oraz można
    > założyć jedną lokatę na 9%!!!! (zobacz promocję Wysoki Procent)..

    I to jeszcze oferuje podejrzany produkt. Bez możliwości zysku.
    Raczej do wyciągnięcia pieniędzy od nieuważnego klienta.

    > Tak że z mojej strony brak problemów, nie to co Raiffeisen gdzie mimo

    O, i jeszcze uprawia czarny PR.

    Neobank, neogimnazjaliści.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-05-25 16:38:14
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 25.05.2012 15:37, mohonk wrote:
> [...]
    >
    > A zanim zacznie się udawać klienta i zachwalać swój bank to warto się
    > wcześniej przelogować (nie mówiąc o tym, że jest to nieetyczne).

    Założyłem to konto w oddziale do jakiś lokat bezbelkowych z 1,5 roku
    temu. Nie zauważyłem dużych minusów poza tym, że jeśli chodzi o te z
    naliczaniem dziennym to stan lokaty był wewnętrznie trzymany z
    dokładnością większą niż 2 miejsca po przecinku, więc nie można było
    dokonać optymalizacji.

    Poza tym za potwierdzenia SMS-owe rzeczywiście pobierają, ale istnieje
    też jakiś program bonusowy -- naliczają punkty, które mogą posłużyć do
    opłacenia takich rzeczy jak SMS-y. Mnie chyba naliczyli 500 przy
    otwarciu za wpłatę 100 zł na rachunek w gotówce. Do dziś zostało mi 430,
    ale wykonałem z rachunku raptem kilka przelewów

  • 7. Data: 2012-05-25 17:29:34
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 25.05.2012 o 16:18 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Neobank, neogimnazjaliści.

    Do tego wyjątkowo nieetycznie postępujący.
    W Poznaniu głośno było o spółkach córkach, siostrach itd.
    Wystarczy wpisać w google "Neobank piaskowa"

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef